R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta miksei tämmöstä merkkiä sitten tule kaikille spurgille ja narkkareille, jotka on jatkuvasti raskaana? vai onko sekin joku merkki?
:attn: Ni. Kertokaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta miksei tämmöstä merkkiä sitten tule kaikille spurgille ja narkkareille, jotka on jatkuvasti raskaana? vai onko sekin joku merkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Aivan, sillä atomipommin keksimiselläki on joku tarkoitus.
Mikähän se olis?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Vai että ihan dokumentteja
![]()
Voi ku söpöö.
No kerros nyt neropatti, että miksi pitää mennä hoitoon, jos se siittiö ui ihan omin avuin sinne munasoluun?
Tää on nyt mysteeri johon haluan selvityksen, jos naurultasi kykenet niin kerro! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Heitänpä vielä kysymyksen ilmaan... Meidän Peikkopoikaa (6-viikkoinen tuhiseva aarteemme) tehtiin vajaa 3 vuotta. Meillä oli jo aika hedelmättömyystutkimuksiin, mutta onnekseni sain perua ajan kun yhtäkkiä täysin yllättäin plussasin ja siis ihan luomusti.
3 vuotta on kuitenkin pitkä aika, eli ei voi mitenkään sanoa että raskauduin helposti. Olisiko meidän pitänyt lopettaa yrittämästä ja alkaa käyttää ehkäisyä? Kun siis saattoihan nuo vaikeudet olla merkki siitä ettei meille kuulu tulla toista biologista lasta?
Tää oikeesti kiinnostaa mua ja on mietityttänytkin. Edelleen kun uskon vahvasti kohtaloon.
Tuota miks sun pitäs käyttää ehkäisyä jos et kerran raskautuis?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Aivan, sillä atomipommin keksimiselläki on joku tarkoitus.
Mikähän se olis?
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Eli hän ei saa käyttää keinohedelmöitystä, vaikka omia sukusoluja olisi jemmattu talteen ennen hoitoja. Häntä ei siis ole tarkoitettu saamaan biologista lasta, vaan ainoastaan kärsimään syövästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta miksei tämmöstä merkkiä sitten tule kaikille spurgille ja narkkareille, jotka on jatkuvasti raskaana? vai onko sekin joku merkki?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Heitänpä vielä kysymyksen ilmaan... Meidän Peikkopoikaa (6-viikkoinen tuhiseva aarteemme) tehtiin vajaa 3 vuotta. Meillä oli jo aika hedelmättömyystutkimuksiin, mutta onnekseni sain perua ajan kun yhtäkkiä täysin yllättäin plussasin ja siis ihan luomusti.
3 vuotta on kuitenkin pitkä aika, eli ei voi mitenkään sanoa että raskauduin helposti. Olisiko meidän pitänyt lopettaa yrittämästä ja alkaa käyttää ehkäisyä? Kun siis saattoihan nuo vaikeudet olla merkki siitä ettei meille kuulu tulla toista biologista lasta?
Tää oikeesti kiinnostaa mua ja on mietityttänytkin. Edelleen kun uskon vahvasti kohtaloon.
Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta miksei tämmöstä merkkiä sitten tule kaikille spurgille ja narkkareille, jotka on jatkuvasti raskaana? vai onko sekin joku merkki?
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta miksei tämmöstä merkkiä sitten tule kaikille spurgille ja narkkareille, jotka on jatkuvasti raskaana? vai onko sekin joku merkki?
no tottakai kaikkien ei vanhemmiksi sopivien pitää lisääntyä ja sitten lapset vaan laitoskierteeseen... Se on merkki sekin, mutta mitä se tarkoittaa on sitten aika arvoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Heitänpä vielä kysymyksen ilmaan... Meidän Peikkopoikaa (6-viikkoinen tuhiseva aarteemme) tehtiin vajaa 3 vuotta. Meillä oli jo aika hedelmättömyystutkimuksiin, mutta onnekseni sain perua ajan kun yhtäkkiä täysin yllättäin plussasin ja siis ihan luomusti.
Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.
Entä jos tarvitsit sen 3vuotta ollaksesi valmis äidiksi? Olet varmasti jotenkin muuttunut näiden vuosien aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja o_O:Mä en kyllä ymmärrä, mitä toisten hoidot haittaa muita. Jos puhutaan ylikansoittamisesta, niin miksi hoitojen-vastustajat ylipäätään itse ovat tehneet lapsia?? Miksi ette adobtoineet?? Tuo ylikansoittaminen on vaan joku helvetin tekosyy päästä taas pätemään.
Eikä se adobtoiminen ole muuten niin helppoa kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan..
Ja joku puhu uskovaisista tässä hoitojen vastustamiseen liittyen ja mä kyllä olen uskossa, enkä todellakaan vastusta hoitoja. Tottakai Jumala on tarkottanu sen lapsen saada, jos tärppää, hoidoilla tai ilman!
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Niin no joo... lähinnä pointti olikin siinä että kolmen vuoden jälkeen raskauduin kuitenkin. Että jos tuollaisia "merkkejä" pitää seurata, niin silloinhan mulla ei tavallaan olis ollut oikeutta raskautua. Ja ehkäisyllä olis varmistanut sen että ei sitten vahingossakaan raskaudu.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Varmasti olen muuttunut juu. Mutta kun meillä on jo 7-vuotias lapsi. Ja hän sai alkunsa huomattavasti helpommin kun muutamassa kuukaudessa tärppäsi. Toivottavasti kuitenkin olin jo valmis äidiksi silloin kun hän syntyi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Vastaisko joku hoitojen vastustaja tähän? Eli miksi ette itse adobtoineet?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Heitänpä vielä kysymyksen ilmaan... Meidän Peikkopoikaa (6-viikkoinen tuhiseva aarteemme) tehtiin vajaa 3 vuotta. Meillä oli jo aika hedelmättömyystutkimuksiin, mutta onnekseni sain perua ajan kun yhtäkkiä täysin yllättäin plussasin ja siis ihan luomusti.
Entä jos tarvitsit sen 3vuotta ollaksesi valmis äidiksi? Olet varmasti jotenkin muuttunut näiden vuosien aikana.
Varmasti olen muuttunut juu. Mutta kun meillä on jo 7-vuotias lapsi. Ja hän sai alkunsa huomattavasti helpommin kun muutamassa kuukaudessa tärppäsi. Toivottavasti kuitenkin olin jo valmis äidiksi silloin kun hän syntyi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:"Mikrohedelmöitys ( ICSI )
Jos miehellä on vähän siittiöitä tai ne ovat huonolaatuisia voidaan koeputkihedelmöityksen yhteydessä käyttää mikrohedelmöitystä. Tämä tarkoittaa sitä, että siittiö viedään mekaanisesti munasolun sisään.
Mikrohedelmöityksessä tarvittavat siittiöt voidaan ottaa suoraan myös miehen lisäkiveksistä tai kiveksistä ohutneulanäytteellä."
Tätä käytetään vain tapauksissa joissa mies on tuhkamuna.
Jos nainen ja mies molemmat terveitä mutta nainen vain ei ole tullut raskaaksi laitetaan miehen spermaa samaan kippoon munasolun kanssa ja siittiöiden täytyy itse tunkeutua munasoluun.
Esimerkiksi näin yleisimmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Vastaisko joku hoitojen vastustaja tähän? Eli miksi ette itse adobtoineet?
Siksi että kehoni kykeni antamaan mulle luonnollisen lapsen.
Jos ei olisi antanut, elelisin lapsetonna kuten olin elänyt siihenkin asti. En edes kuvitellut saavani lasta.
Eikä mulla olisi edes varaa adoptoida, eikä niin suuria haluja saada lasta jos vielä elelisin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Vastaisko joku hoitojen vastustaja tähän? Eli miksi ette itse adobtoineet?
Jos ei olisi antanut, elelisin lapsetonna kuten olin elänyt siihenkin asti. En edes kuvitellut saavani lasta.
Eikä mulla olisi edes varaa adoptoida, eikä niin suuria haluja saada lasta jos vielä elelisin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Eli hän ei saa käyttää keinohedelmöitystä, vaikka omia sukusoluja olisi jemmattu talteen ennen hoitoja. Häntä ei siis ole tarkoitettu saamaan biologista lasta, vaan ainoastaan kärsimään syövästä.
No ehkä tässä syöpäasiassa voisin vähän joustaa. JOS tämä syövän kärsinyt olisi ennen syöpää ollut hedelmällinen ja kyennyt saamaan lapsen luonnollisestikin.
Jos taas ei oisi kyennyt, solut viemäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:"Mikrohedelmöitys ( ICSI )
Jos miehellä on vähän siittiöitä tai ne ovat huonolaatuisia voidaan koeputkihedelmöityksen yhteydessä käyttää mikrohedelmöitystä. Tämä tarkoittaa sitä, että siittiö viedään mekaanisesti munasolun sisään.
Mikrohedelmöityksessä tarvittavat siittiöt voidaan ottaa suoraan myös miehen lisäkiveksistä tai kiveksistä ohutneulanäytteellä."
Jos nainen ja mies molemmat terveitä mutta nainen vain ei ole tullut raskaaksi laitetaan miehen spermaa samaan kippoon munasolun kanssa ja siittiöiden täytyy itse tunkeutua munasoluun.
Miksi ne tarttee kippaan laittaa?
Jos ei naisen sisällä ui munasoluun, ni olkoon uimatta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Vastaisko joku hoitojen vastustaja tähän? Eli miksi ette itse adobtoineet?
Juu onhan se ihan kauhean kallista... 283euroa tuo meidän prinsessan kotiin saaminen maksoi. No pitihän sillekkin tietenkin vaatteet ostaa ja sänky vaikka ei samoja geenejä olekkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:"Mikrohedelmöitys ( ICSI )
Miksi ne tarttee kippaan laittaa?
Jos ei naisen sisällä ui munasoluun, ni olkoon uimatta.![]()