M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Tietoa ei ole, mutta hylättyhän tarkoittaa sitä, että autossa on jotain, mikä pitää korjata. Eli luulisin että ajokielto on jotain sellaista, mitä ei ainakaan ihan helposti (jos ollenkaan) korjata.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:Ajokielto tuli ainaki mulle, ku katsastin kuukauden myöhässä ja olisi tullut muutenkin hylsy. Oli pakokaasupäästöt niin korkeat. EIkä ollut yhtään kallis korjaus. Ukolle tuli pelkkä hylätty, ku piti uusia oisko ollut iskarit, ja kuukauden sisällä piti käydä uudelleen näyttämässä. Eli hylsy ja ajokielto ei ole sama asia. Hylsyllä saa ajaa kuukauden ja ajokiellolla vain korjaamolle ja kotia.
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:tulee. mutta saa sillä korjaamolle ajaa ja sit takas katsastukseen. ei ne katsastajat kilpiä pois ota.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:Ajokielto tuli ainaki mulle, ku katsastin kuukauden myöhässä ja olisi tullut muutenkin hylsy. Oli pakokaasupäästöt niin korkeat. EIkä ollut yhtään kallis korjaus. Ukolle tuli pelkkä hylätty, ku piti uusia oisko ollut iskarit, ja kuukauden sisällä piti käydä uudelleen näyttämässä. Eli hylsy ja ajokielto ei ole sama asia. Hylsyllä saa ajaa kuukauden ja ajokiellolla vain korjaamolle ja kotia.
Mutta mitä siinä paperissa luki? Hylätty vaiko ajokielto?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:jos auto on katsastettu ajoissa niin ei tuu ajokieltoo missään vaiheessa vaan hylsy ja saa ajaa sen kuukauden minkä sisällä pitää saada auto korjatuks
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Se ei nyt oo oleellista, koska auto on katsastettu ja miksi ei mennyt läpi, vaan haluan nimenomaan tietää mitä siinä paperissa lukee, jos auto on ajokiellossa!!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Se ei nyt oo oleellista, koska auto on katsastettu ja miksi ei mennyt läpi, vaan haluan nimenomaan tietää mitä siinä paperissa lukee, jos auto on ajokiellossa!!
Alkuperäinen kirjoittaja tuotanoin:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:jos auto on katsastettu ajoissa niin ei tuu ajokieltoo missään vaiheessa vaan hylsy ja saa ajaa sen kuukauden minkä sisällä pitää saada auto korjatuks
No kyllä luulisi tulevan ajokielto, jos autossa on joku todella paha vika mikä on vaarallista muillekin liikenteessä. Aivan sama se on vaikka ajoissa katsastaa, mutta ei lisäaikaa voi tulla autolle joka ei ole ajokunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuotanoin:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:jos auto on katsastettu ajoissa niin ei tuu ajokieltoo missään vaiheessa vaan hylsy ja saa ajaa sen kuukauden minkä sisällä pitää saada auto korjatuks
No kyllä luulisi tulevan ajokielto, jos autossa on joku todella paha vika mikä on vaarallista muillekin liikenteessä. Aivan sama se on vaikka ajoissa katsastaa, mutta ei lisäaikaa voi tulla autolle joka ei ole ajokunnossa.
Tuokin riippuu mitä vikaa autossa on.Onki vika pieni vai iso.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Juu, hyviä vinkkejähän on saanut tästä nyt, MIKSI auto voi mennä ajokieltoon jne. Mutta haluan nimenomaan tietää mitä siinä paperissa silloin lukee, siihenkö ei kukaan osaa varmuudella vastata?
Teilläkin varmaan lukee se teknisen osan RAJOITUKSET - kohdassa? =)Alkuperäinen kirjoittaja MiNiErkki:käyttökielto siinä meillä luki...