Jos asuisit viikon vieraassa huushollissa, mitä ottaisit mukaasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyl ottaisin ne miljoonat valokuvat mukaan, jotka on vuosien saatossa jäänyt odottamaan parempia aikoja ihan niihin pahvikuoriin, ja sitten niitä laittelisin albuumiin oikein ajan kanssa! Mä taidan kyllä ollakin ihan kivikaudelta, kun multa ees paperikuvia enää löytyy, mutta kuiteskii... Ja voishan sitä vaikka alkaa askartelemaan jo kortteja tuleville synttärisankareille tai vaikka ensi jouluksi, tai pääsiäiseksi.. Tai sitten päiväkirjaa kirjoittelisin ihan omaksi ilokseni vähän pitemmän kaavan mukaan.. Voi hitsi, jos pääsiskin joskus olemaan ihan issesseen omassa hyvässä seurassaan.. Nauti ny ainakin, vaikket mitään tekiskään sen kummempaa ..

Minä ainakin käyttäisin kaiken ylimääräisen aikana penkoessani sen toisen huushollia. Selviäisi kaikki likaiset salaisuudet yms kerralla. :D Ja lopun aikaa katsoisin telkkua, kaiketi sielläkin kanavat näkyy.

Mulla menis viikko liiankin äkkiä, kun koluisin vieraassa huushollissa kaikki kaapit ja komerot läpi, lukisin vessalukemisena kaikki kirjeet, lääkereseptit, plaraisin valokuva-albumit, verotuspäätökset, palkkakuitit...hehheh
-no ei kai.

[QUOTE="utelias";25523379]Minä ainakin käyttäisin kaiken ylimääräisen aikana penkoessani sen toisen huushollia. Selviäisi kaikki likaiset salaisuudet yms kerralla. :D Ja lopun aikaa katsoisin telkkua, kaiketi sielläkin kanavat näkyy.[/QUOTE]
:laugh: No mä en ole tämän koiranomistajan anoppi vaan anopin sisko, joten jätän nuo tupatarkastukset siskolleni :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25523860:
joko aapee on keksiny uuden aineen siihen ruokahaasteeseen ?
Juu ja tein sunnuntaina siitä uuden aloituksenkin. Tän viikon raaka-aine on kahvi. En tiedä, ehdinkö itse osallistua, koska en kokkaile täällä koiran luona mitään. Mutta ehkä käväisen viikonloppuna sen verran kotona, että voisi jotain ruokaakin laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25523888:
Juu ja tein sunnuntaina siitä uuden aloituksenkin. Tän viikon raaka-aine on kahvi. En tiedä, ehdinkö itse osallistua, koska en kokkaile täällä koiran luona mitään. Mutta ehkä käväisen viikonloppuna sen verran kotona, että voisi jotain ruokaakin laittaa.

:x
odotan seuravaa haastetta.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25524214:
Illat käy vähän pitkiksi, kun on vaan koiran kanssa kaksistaan. Noh, nyt mulla on neuletyö, espanjan kielikurssi, mp3 ja kirja. Ehkä näillä pärjää.

Oho, että oikein yksi mp3-tiedosto. No jos jaksaa viikon kuunnella repeatilla, niin mikäs siinä.

Yhteistyössä