V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu ja tein sunnuntaina siitä uuden aloituksenkin. Tän viikon raaka-aine on kahvi. En tiedä, ehdinkö itse osallistua, koska en kokkaile täällä koiran luona mitään. Mutta ehkä käväisen viikonloppuna sen verran kotona, että voisi jotain ruokaakin laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25523860:joko aapee on keksiny uuden aineen siihen ruokahaasteeseen ?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25523888:Juu ja tein sunnuntaina siitä uuden aloituksenkin. Tän viikon raaka-aine on kahvi. En tiedä, ehdinkö itse osallistua, koska en kokkaile täällä koiran luona mitään. Mutta ehkä käväisen viikonloppuna sen verran kotona, että voisi jotain ruokaakin laittaa.
Illat käy vähän pitkiksi, kun on vaan koiran kanssa kaksistaan. Noh, nyt mulla on neuletyö, espanjan kielikurssi, mp3 ja kirja. Ehkä näillä pärjää.mä en olisi otanut mitään ylimääräistä. Vaan tarvitseva, vko menee nopeasti, kun töissä olet
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25524214:Illat käy vähän pitkiksi, kun on vaan koiran kanssa kaksistaan. Noh, nyt mulla on neuletyö, espanjan kielikurssi, mp3 ja kirja. Ehkä näillä pärjää.