V
vieras
Vieras
Mua on oikeasti alkanut jo säälittämään miehen veljen lapsi. Lapsi on 3v. ja päivät viikolla päiväkodissa. Pitkää päivää eli 8-17. ja joka helkutin viikonloppu ne kuskaa vielä lapsen sitten mummolaan (siis anoppilaan). Siellä lapsi siis viettää suurimman osan viikonlopuistaan. Anoppi on jo vähän vihjaissut, että voisivat itsekin hoitaa välillä, mutta kilttinä ihmisenä ei saa tarpeeksi vahvasti asiaa esille. Tykkää kyllä kovasti tytöstä ja hän onkin meille kaikille ihana ja rakas. Miksi vain vanhemmat eivät sitä tajua? Viikonloput veljeni ja vaimonsa kiitävät baarista baariin. sunnuntaisin ovat niin krapuloissaan, että tuskin jaksavat enää lapsen kanssa mitään touhuta :/
Lapsi on alkanut oirehtimaan esim. tuhrimalla ja epäilen, että ihan siitä syystä, että saa vanhemmiltaan niin vähän huomiota. Mitään rappioalkoholisteja tuskin ovat, mutta vanhemmuus aika pahasti hukassa. Lapsi saa myös usein raivokohtauksia....
Itse on omaa lastani 8 kk ole vielä vienyt yökylään enkä varmasti viekään tulevaisuudessakaan kuin satunnaisesti. Minulle ainakin lapsen kanssa vietetty aika on korvaamatonta enkä halua, että anopista tai apesta tulisi lapselle tärkeämmät kuin itsestäni.
Lapsi on alkanut oirehtimaan esim. tuhrimalla ja epäilen, että ihan siitä syystä, että saa vanhemmiltaan niin vähän huomiota. Mitään rappioalkoholisteja tuskin ovat, mutta vanhemmuus aika pahasti hukassa. Lapsi saa myös usein raivokohtauksia....
Itse on omaa lastani 8 kk ole vielä vienyt yökylään enkä varmasti viekään tulevaisuudessakaan kuin satunnaisesti. Minulle ainakin lapsen kanssa vietetty aika on korvaamatonta enkä halua, että anopista tai apesta tulisi lapselle tärkeämmät kuin itsestäni.