Joopa joo

Sataakohan sitä itseään niskaan...no, sanon silti.

Jos oikeasti olet noin herkkä, niin kannattaako osallistua kuvaketjuihin yms? Ne päänaukojat ovat idiootteja, mutta jos tökeröt kommentit satuttavat sinua ihan oikeasti, niin suojele nyt ystävä hyvä itseäsi äläkä turhaan hankkiudu tilanteisiin joissa saat pahan mielen. Tämä ei ole ensimmäinen tällainen aloitus sinulta.

Älä ymmärrä väärin, en mä hyväksy sitä että joku mollaa toista, mutta jos saat kerta toisensa jälkeen täällä itsellesi pahan mielen niin ei siinäkään mitään järkeä ole :(

:hug:

Åbo, kuvaketjussa kukaan ei sanonut mitään. Haukku tuli pillifarkkuketjussa. Ymmärrän pointtisi. Vaikeaa selittää, mutta ei mua nyt sillain oikeasti tuntemattomien sanomiset kohauta suuntaan eikä toiseen. Rupes vaan ketuttaan se yksi päänaukoja, kun olin niin iloinen uusista housuistani. Äh, mun pää on varmaan vaan liian täynnä räkää...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Jos oikeasti olet noin herkkä, niin kannattaako osallistua kuvaketjuihin yms? Ne päänaukojat ovat idiootteja, mutta jos tökeröt kommentit satuttavat sinua ihan oikeasti, niin suojele nyt ystävä hyvä itseäsi äläkä turhaan hankkiudu tilanteisiin joissa saat pahan mielen. Tämä ei ole ensimmäinen tällainen aloitus sinulta.

Älä ymmärrä väärin, en mä hyväksy sitä että joku mollaa toista, mutta jos saat kerta toisensa jälkeen täällä itsellesi pahan mielen niin ei siinäkään mitään järkeä ole :(

Näinpä juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Näinpä juuri.

No pitipä Jätkänkin pästä tähän viisastelemaan. Toivottavasti tuli edes hyvä mieli :|

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Åbo, kuvaketjussa kukaan ei sanonut mitään. Haukku tuli pillifarkkuketjussa. Ymmärrän pointtisi. Vaikeaa selittää, mutta ei mua nyt sillain oikeasti tuntemattomien sanomiset kohauta suuntaan eikä toiseen. Rupes vaan ketuttaan se yksi päänaukoja, kun olin niin iloinen uusista housuistani. Äh, mun pää on varmaan vaan liian täynnä räkää...

Nääh, älä välitä sellaisista, ihan oikeasti.

Mitä sun ulkonäköön tulee, niin et sä mun mielestä ole missään nimessä ruma. Et todellakaan. Enkä mä nuole sun persettä, vaan kerron rehellisen mielipiteeni :D. Älä anna kenenkään uskotella sulle päinvastaista! Ne saa hyvän mielen siitä, jos saavat sua loukattua, eli pää pystyyn nainen!

...ja nauti niistä uusista housuistasi. Sä oot pudottanut tosi upeasti painoa.

Voi kun sä oot herkkänahkainen. :hug: :hug:
Mä luulen että jotkut idiootit kommentoi sun ulkonäköä ihan vaan sen takia, kun sä oot täällä tuonut ilmi että se on sulle arka paikka. Ei kannata keskenkasvuisten imbesillien kommentteja jäädä hautomaan. :/
Ja sä et rehellisesti sanottuna ole edes yhtään ruma! Ihan tavallisen ja kivan näköinen. :) Sillai fiksun ihmisen oloinen.

Tästä samasta syystä mie olen harmaana ja aion myös pysyä! Ei tarvitse kenenkään tietää musta mitään mitä en halua kertoa!

Haleja *Elopompelo*

Kyllä me isot tytöt vielä näytetään maailmalle missä se kaappi seisoo!

Olet sen näköinen, että sinut muistaisi helposti. Sinulla on ihan omanlaisesi, kauniit piirteet. Täyteläiset huuletkin. Olet pirteän ja terveen näköinen. Kaikki ei näytä stereotyyppiseltä valkoiselta naiselta -onneksi. Sehän olisi tylsääkin, sellaiset eivät jää mieleen.

Yhteistyössä