Miks tulinkin tänne taas. Mennä nyt yhden urpon kommentista pahoittamaan näin mielensä. Ja siitä, että kaikkien muiden kuvia kommentoidaan tuossa kuvaketjussa, mutta ei mun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sataakohan sitä itseään niskaan...no, sanon silti.
Jos oikeasti olet noin herkkä, niin kannattaako osallistua kuvaketjuihin yms? Ne päänaukojat ovat idiootteja, mutta jos tökeröt kommentit satuttavat sinua ihan oikeasti, niin suojele nyt ystävä hyvä itseäsi äläkä turhaan hankkiudu tilanteisiin joissa saat pahan mielen. Tämä ei ole ensimmäinen tällainen aloitus sinulta.
Älä ymmärrä väärin, en mä hyväksy sitä että joku mollaa toista, mutta jos saat kerta toisensa jälkeen täällä itsellesi pahan mielen niin ei siinäkään mitään järkeä ole![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sataakohan sitä itseään niskaan...no, sanon silti.
Jos oikeasti olet noin herkkä, niin kannattaako osallistua kuvaketjuihin yms? Ne päänaukojat ovat idiootteja, mutta jos tökeröt kommentit satuttavat sinua ihan oikeasti, niin suojele nyt ystävä hyvä itseäsi äläkä turhaan hankkiudu tilanteisiin joissa saat pahan mielen. Tämä ei ole ensimmäinen tällainen aloitus sinulta.
Älä ymmärrä väärin, en mä hyväksy sitä että joku mollaa toista, mutta jos saat kerta toisensa jälkeen täällä itsellesi pahan mielen niin ei siinäkään mitään järkeä ole![]()
:hug:
Näinpä juuri.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Åbo, kuvaketjussa kukaan ei sanonut mitään. Haukku tuli pillifarkkuketjussa. Ymmärrän pointtisi. Vaikeaa selittää, mutta ei mua nyt sillain oikeasti tuntemattomien sanomiset kohauta suuntaan eikä toiseen. Rupes vaan ketuttaan se yksi päänaukoja, kun olin niin iloinen uusista housuistani. Äh, mun pää on varmaan vaan liian täynnä räkää...
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Miksi jotkut haluaa loukata toista? Ja naiset vielä keskenään.. :x |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja ihan oikeesti, mä en mitään viisastellut hitto soikoon. Åbo kirjoitti tuossa täyttä asiaa, sitä peesailin.