Joopa joo

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ja ihan oikeesti, mä en mitään viisastellut hitto soikoon. Åbo kirjoitti tuossa täyttä asiaa, sitä peesailin.

Uskokoon ken tahtoo.

Et voi olla tosissasi, että minun peesailuuni tällä kertaa tartut? Otahan samalla Saarioiset Åbollekin, häntähän minä peesailin. Mulla ainakin on niin paljon itsesuojeluvaistoa, että tänne en ikimaailmassa omaa kuvaani laittaisi. Sitä paitsi siivoilin sen toisen ketjun,,

:hug: Kuule, miun kuvien kans on yleensä ihan sama juttu, kukaan ei kommentoi kuvaa.
Miun kohdalla se on varmastikin sitä, ettei kukaan viiti nähdä vaivaa ees valehdellakseen mitään positiivista. Mutta joo, en kyllä itekään kommentois tämän näköselle..

Sie oot mukavan näköinen nainen, ja noita päänaukojia löytyy aina..Nekin uudet housut on varmasti mageennäköset, mustan tunikan ja saappaiden kans :)

Tämä kuulostaa nyt varmasti tosi tökeröltä mutta sanon silti. Laitat kuvasi esille, tulee negatiivisia kommentteja ja loukkaannut. Sitten kun kukaan ei kommentoi, loukkaannut kun kukaan ei kommentoi. Millaisia kommentteja oikein odotat kun itsekin tiedät ettet mikään malli ole, anteeksi tökeröstä kommentista mutta mä en oikein ymmärrä että mitä odotat.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Kuule, miun kuvien kans on yleensä ihan sama juttu, kukaan ei kommentoi kuvaa.
Miun kohdalla se on varmastikin sitä, ettei kukaan viiti nähdä vaivaa ees valehdellakseen mitään positiivista. Mutta joo, en kyllä itekään kommentois tämän näköselle..

Sie oot mukavan näköinen nainen, ja noita päänaukojia löytyy aina..Nekin uudet housut on varmasti mageennäköset, mustan tunikan ja saappaiden kans :)

Sinä kanssa siinä, olet oikein sievä tyttö/nainen. Et myöskään mikään stereotypia vaan ihan oikea ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tämä kuulostaa nyt varmasti tosi tökeröltä mutta sanon silti. Laitat kuvasi esille, tulee negatiivisia kommentteja ja loukkaannut. Sitten kun kukaan ei kommentoi, loukkaannut kun kukaan ei kommentoi. Millaisia kommentteja oikein odotat kun itsekin tiedät ettet mikään malli ole, anteeksi tökeröstä kommentista mutta mä en oikein ymmärrä että mitä odotat.

Tätä voisin komppailla, tosin sillä erotuksella, että en edes tiedä, miltä ap näyttää, joten tuohon malliasiaan en sano mitään. Entäpä jos sulla on vaan huono ilta ja suutut joka tapauksessa? Dramaqueen noin muutenkin?

ja siis mä ne ymmärrä mix ihmeessä sä kaadat ikään kuin jätkän niskaan kaikki paskat??!!eihän tää siihen liity mistää kohti!!en mäkään tykkää siitä että ihmisiä mollataan ulkoisten asioitten takia,mutta ei pidä tosiaan laittaa niitä kuvia tänne.eikä siis todellakaan milläään pahalla,musta sä ite mainostat hirveesti rumuuttas niin että olin ihan varma että oot joku tosi kauhee enneku katoin kuvaa,mut mitä sieltä paljastu?ihan tavallisen ihmisen näkönen nainen!!älä nyt ihan viattomien ihmisten niskaan kaada kaikkee pahaa oloos

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Sinä kanssa siinä, olet oikein sievä tyttö/nainen. Et myöskään mikään stereotypia vaan ihan oikea ihminen.

Kiitos.
Välillä on parempi päivä, välillä huonompi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kiitos.
No niinhän kaikilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ja ihan oikeesti, mä en mitään viisastellut hitto soikoon. Åbo kirjoitti tuossa täyttä asiaa, sitä peesailin.

Uskokoon ken tahtoo.

Et voi olla tosissasi, että minun peesailuuni tällä kertaa tartut? Otahan samalla Saarioiset Åbollekin, häntähän minä peesailin. Mulla ainakin on niin paljon itsesuojeluvaistoa, että tänne en ikimaailmassa omaa kuvaani laittaisi. Sitä paitsi siivoilin sen toisen ketjun,,

Mä peesaan jätkää ja Åboa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kiitos.

Päiviä ne on kuitenni :D :hug:

Kieltämättä.. :snotty:

Eik soo vaan hyvä, ettei oo vaan harmaata yötä kaik tyynni? :D :hug:

Kiva että välil on ees valoisaa :D

Huonona päivänä voi sit olla menemättä peilin eteen ollenkaan..

Yhteistyössä