V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän jämäkkyyttä peliin. Miksi sallit tuollaisen vetkuttelun valinnan kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja proffa:Profiilista lunttasin eli kuopus siis 04 syntynyt. Ihan normi kiukkua 4-5-vuotiaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mutta kun sais noi hakkaamiset, kiusaamiset ja kiroilut jotenkin kuriin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mutta kun sais noi hakkaamiset, kiusaamiset ja kiroilut jotenkin kuriin. :/
Millaiset rankaisukeinot teillä on käytössä?
Alkuperäinen kirjoittaja jos:Hei oikeesti. SINÄ olet aikuinen, SINÄ määräät, SINÄ pistät stopit kiroilulle, mäiskimiselle, kiusaamiselle. Lapsi reagoi sinun päättämättömyyteen. Ole jämäkämpi ni lápsesi on kiltimpi ja rauhallisempi. Se hakee rajoja, ja jos sinä et niitä aseta niin olet oikeesti siellä psykiatrilla kohta!
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Eka lasketaan 5 (kymmeneen kestää liian kauan...)
Jos lopettaa ok (jos ei oo esim hakkaamista, siitä napsahtaa nurkka samantien)
Jos hakkaa yms, niin heti nurkkaan, ja siellä pysyy kunnes aika täys ja pyytää anteeksi.
(Joskus ei pysyn nurkas, niin laitoin kylppäriin, mutta siellä hakkaa ovea kaikella mitä irti saa)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja proffa:Profiilista lunttasin eli kuopus siis 04 syntynyt. Ihan normi kiukkua 4-5-vuotiaalla.
Onko oikeasti kiroilu, hakkaus ja tavaroiden rikkominen normaalia? En tiedä, siksi kysyn.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Eka lasketaan 5 (kymmeneen kestää liian kauan...)
Jos lopettaa ok (jos ei oo esim hakkaamista, siitä napsahtaa nurkka samantien)
Jos hakkaa yms, niin heti nurkkaan, ja siellä pysyy kunnes aika täys ja pyytää anteeksi.
(Joskus ei pysyn nurkas, niin laitoin kylppäriin, mutta siellä hakkaa ovea kaikella mitä irti saa)
Suunnilleen samat periaatteet siis kuten meillä.
Miten lapsi päivähoidossa pärjää ja käyttäytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun on sanottava sen verran, että meillä lapset saavat sen ekan jätskin, jonka pyytävät. Jos sanovat että "eiku otankin ton...eiku ton..." niin totean, että sinähän valitsit jo. Jos kiukuttelevat, sanon että teillä on kaksi vaihtoehtoa: joko syötte nämä jädet tai ette syö ollenkaan. Eli en ala pomppimaan lapsen mielenmuutosten mukaan...olen ehkä liiankin "julma" näissä asioissa joskus :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun on sanottava sen verran, että meillä lapset saavat sen ekan jätskin, jonka pyytävät. Jos sanovat että "eiku otankin ton...eiku ton..." niin totean, että sinähän valitsit jo. Jos kiukuttelevat, sanon että teillä on kaksi vaihtoehtoa: joko syötte nämä jädet tai ette syö ollenkaan. Eli en ala pomppimaan lapsen mielenmuutosten mukaan...olen ehkä liiankin "julma" näissä asioissa joskus :/
No enny sanois, että julma. Tarpeeksi tiukka mun mielestäTällai sen itekin teen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:toisaalta, miettikäähän millainen valinnanvaikeus lapsella on jäätelöaltaalla? itsekään ei osaa päättää kun niitä vaihtoehtoja on kymmeniä