"vieras"
Minä menisin sinne sairaalaan ja sanoisin, etten lähde enää mihinkään ja sillä hyvä. Saavat kantaa ulos, jos kokevat tarpeelliseksi.
Niimpä, kun itse ollessani osastolla, oli sunnuntai-ilta ja vierustoveriksi huoneeseen tuli tyttö, jolla oli lapsivettä tihkunut kotona ja pääsi osastolle. Yöllä tuli sitten loput ja maanantaina jo synnytti.Aika uskomatonta että lähettivät vieläkin kotiin vaikka lapsivettä on tihkunut. Mä muistan miten esikoisen kanssa meni lapsivedet (oikein kunnolla) kotona ja lähdettiin sairaalaan. Sairaalassa todettiin, etten ollut vielä pätkääkään auki ja olisivat lähettäneet kotiin, mutta lapsivesien takia pitivät synnärillä. Onneksi pitivät, sillä siitä neljän tunnin päästä esikoinen syntyi. Ponnistamisvaihe kesti kuitenkin miltei tunnin, eli avautuminen kävi todella nopeasti, kolmessa tunnissa.
Eikö ne niillä tikuilla tosiaan katso jos epäily lapsivedestä? Mitä järkeä edes takaisin kulkea koko ajan?mutta miten valkovuoto voi olla niin vetinen ja yhtäkkiä alkaa sillä tavalla että kaikki pöksyt kastu?:/ Vai voiko? Kätilö ei osaanut sanoa mitään, kun ei enää tullut. Se sanoi vaan ehkä joku pikkureikä on tullut jok aumpeen meni, mutta jos lisää tulee nin voin taas tulla näytämään ja kyllä just kun tuli niin tuli, mutta en mee taas turhaan. Kun ei ne tee mitään ja kun en tiedä mikä se on
Itsellä oli just noin et luulin lapsivedeksi ja valkovuotoa oli mut oli menny ihan vetiseksi et housut kastumutta miten valkovuoto voi olla niin vetinen ja yhtäkkiä alkaa sillä tavalla että kaikki pöksyt kastu?:/ Vai voiko? Kätilö ei osaanut sanoa mitään, kun ei enää tullut. Se sanoi vaan ehkä joku pikkureikä on tullut jok aumpeen meni, mutta jos lisää tulee nin voin taas tulla näytämään ja kyllä just kun tuli niin tuli, mutta en mee taas turhaan. Kun ei ne tee mitään ja kun en tiedä mikä se on
Eikö ne testannu tikulla?mutta miten valkovuoto voi olla niin vetinen ja yhtäkkiä alkaa sillä tavalla että kaikki pöksyt kastu?:/ Vai voiko? Kätilö ei osaanut sanoa mitään, kun ei enää tullut. Se sanoi vaan ehkä joku pikkureikä on tullut jok aumpeen meni, mutta jos lisää tulee nin voin taas tulla näytämään ja kyllä just kun tuli niin tuli, mutta en mee taas turhaan. Kun ei ne tee mitään ja kun en tiedä mikä se on
Onpa outoa. Koska jos se neste on lapsivettä, tulehdusriski kasvaa. Saattaa ihan hyvin olla korkea lapsiveden meno.Ei ne mitään testasivat