Joo. Pitäisi kirpparille hinnoitella tavaraa. Just nyt ei nappaa yhtään.

Mä käyn parhaillaan pikkutyttöjen vaatehuonetta läpi. Esikoisen kaapin tsekkasin jo muutama päivä sitten ja PAHASTI näyttää nyt siltä, että mun on pakko varata kirppispaikka...ei taida auttaa nyt muu.

Pohdin kyllä kovasti josko myisi netin kautta, mutta kun siinäkin on toisaalta niin paljon hommaa...pitää kuvata, syynätä tuote läpi, selittää tuotteen kunto tarkasti, punnita, kirjata myynti-ilmo, pakata, postittaa jne. jne.

Ehkä se hinnoittelu ja kamojen roudaaminen kirppikselle on vähän kätsympää. Kai.
 
Mä kovalla työllä pesin monta koneellista, silitin ja hinnoottelin likan vaatteita ja menin myimään niitä yhden päivän kirppistapahtumaan (tai no kesti vain 3 tuntia se tapahtuma) ja paskat! En saanu paljo mitää myytyä! Arvatkaa ottaako päähän. Mulla olis ollu iso kasa hyviä tyttöjen vaatteita myynnis.

Seki ottaa päähän, että kuulun faces 4 eri kirppisryhmään enkä saa yhteenkää lisättyä kuvia! Ei onnistu lisätä valmiisiin albumeihin eikä yksittääsenä seinälle. Yhdes ryhmäs mulla on oma albumi luotuna jonne oon laittanu kuvia, mutta en saa sinnekää enää lisättyä kuvia.

Enkö mä sitte saisi hankkiutua eroon noista vaatteista jotka vie jumalattomasti kaappitilaa. :snotty: :headwall:
 
Mä kovalla työllä pesin monta koneellista, silitin ja hinnoottelin likan vaatteita ja menin myimään niitä yhden päivän kirppistapahtumaan (tai no kesti vain 3 tuntia se tapahtuma) ja paskat! En saanu paljo mitää myytyä! Arvatkaa ottaako päähän. Mulla olis ollu iso kasa hyviä tyttöjen vaatteita myynnis.

Seki ottaa päähän, että kuulun faces 4 eri kirppisryhmään enkä saa yhteenkää lisättyä kuvia! Ei onnistu lisätä valmiisiin albumeihin eikä yksittääsenä seinälle. Yhdes ryhmäs mulla on oma albumi luotuna jonne oon laittanu kuvia, mutta en saa sinnekää enää lisättyä kuvia.

Enkö mä sitte saisi hankkiutua eroon noista vaatteista jotka vie jumalattomasti kaappitilaa. :snotty: :headwall:
Miksi sä niitä vielä uudelleen pesit?
 
"hmmh"
Mä kovalla työllä pesin monta koneellista, silitin ja hinnoottelin likan vaatteita ja menin myimään niitä yhden päivän kirppistapahtumaan (tai no kesti vain 3 tuntia se tapahtuma) ja paskat! En saanu paljo mitää myytyä! Arvatkaa ottaako päähän. Mulla olis ollu iso kasa hyviä tyttöjen vaatteita myynnis.

Seki ottaa päähän, että kuulun faces 4 eri kirppisryhmään enkä saa yhteenkää lisättyä kuvia! Ei onnistu lisätä valmiisiin albumeihin eikä yksittääsenä seinälle. Yhdes ryhmäs mulla on oma albumi luotuna jonne oon laittanu kuvia, mutta en saa sinnekää enää lisättyä kuvia.

Enkö mä sitte saisi hankkiutua eroon noista vaatteista jotka vie jumalattomasti kaappitilaa. :snotty: :headwall:
Minkä kokoisia tytön vaatteita? Mä voisin ostaa läjän jos löytyis kokoa 92 ja eteenpäin.
 
HippuTAR
Mulla on kans just pöytä tos paikallisella kirppiksellä. Huomenna ois tarkotus viedä lisää tavaraa sinne joten aamulla pitäis niitä hinnoitella.

Eilen kävin sielä kattomas ja aika huonosti oli tavaraa menny, vaatteita vaan pari. Mut jospa se siitä vielä piristyis.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="hmmh";26106601]Minkä kokoisia tytön vaatteita? Mä voisin ostaa läjän jos löytyis kokoa 92 ja eteenpäin.[/QUOTE]

Näin yhtäkkiä sanottuna ei pakosta 92 senttisiä niin kauhiasti löydy, mutta muistelisin, että joku toppahaalari oli 98cm. Jos sulla on nikki, niin laita y-viestiä.
 

Yhteistyössä