Joo-joo, minun vikani. Siitähän se alkoi,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
että laitoin äijän kahvikupin tiskikoneeseen ja koneen jopa käyntiin, että olisi herrallani ja Valtiaallani aamulla puhdas kuppi. Tuhma Jonsered, tuhma!!

Äijä repi itsensä ylös epäinhimilliseen aikaan, jääkaapissa oli ajan voittamiseksi valmiit voileivät ja kahvikin odotti pannussa. Vaan ei ruoja löydä kahvikuppiaan! Siitä tuhannen järkyttyneenä tulee herättämään minut ja sanoo, että on jo oikeastaan kiire bussille.

Minähän voin siis aamulla liikkua ja vastailla ja näyttää siltä, että olisin hereillä, vaikka totuus on toinen :whistle: Kuuliaisesti puin farkut jalkaan ja etsin paitaa, en löytänyt. Vaan ei se mitään, poncho löytyi. Könysin autoon, äijä kiukkuisena kuin mikäkin mörökölli, kun joutui ottamaan eri mukin, kuin oli suunnitellut.

Ja keula kohti bussipysäkkiä, n. 20 min matkan päässä. Ja kiire on. Ja se on minun syytäni, kun pesin kahvikupin. Äijä huomaa, että puhelin jäi kotiin!! Ja tuo ukko on pakko saada kiinni päivän aikana. Kilttinä ihmisenä lupasin, että voi ottaa minun puhelimeni ja minä käännän kotona hänen puhelimestaan kaikki puhelut omaan kapulaani ja vielä lähetän tärkeät puh.nrotkin hänelle. Hienosti oivallettu unenpöpperössä, ennen aamulääkettä, vai mitä?

Suunnitelma kelpasi, mutta mutisten, sillä olin tiskannut äijän kahvikupin. Äijä kysyi, paljonko kello nyt on, vastattuani hän alkoi kiroilla hartaasti. Oli katsonut kiukuissaan ja järkytyksessään kellon väärin ja nyt voisimme ehkä ennättää sittenkin hakea hänen puhelimensa kotoa. Vaikka olinkin siis pilannut koko päivän laittamalla hänen kahvikuppinsa tiskariin :whistle:

Ja minä hölmönä kysymään, että ei sitten ymmärtänyt luovuttaa ajoissa ja ottaa toista kuppia tai katsoa tiskikoneesta, jonne aina illalla kerään päivän tiskit ja tökkään käyntiin ennen nukkumaan menoa. Sain tuhahduksen vastaukseksi ja "kyllhä mää otin toisen kupin, mutt päivä oli jo pilalla".

No okei, käännyimme takaisin ja haimme äijän kapulan tiiviin aikataululaskennan jälkeen, mahdollisuudet olisi ehtiä aiottuun bussiin. Ja jos ei ehdi, vien toiselle pysäkille, jota kautta kulkee tunnin välein linja-autoja ja jopa oikeaan suuntaan. Äijä istuu taas autossa ja läähättää juostuaan yläkerrasta puhelinta hakemaan.

Ja taas mennään. Nyt äijä katsoo omasta puhelimestaan kelloa ja kiroilee taas. "Määhä oisin ehtiny iha rauhassa juoda aamukahvini, ei täss mikää kiire oo. Saatanan kahvikuppi ku oli pöllitty!"

Lopputulos: äijä melkein varttia etuajassa bussipysäkillä kiroilemassa, kuinka kaikki on aivan pielessä ja kaikki vain ja ainoastaan siksi, että minä olen tiskannut hänen kahvikuppinsa... ja minä ajelemassa kotia kohti nauraa hihittäen ja tirskuen, siitäkin huolimatta, että olisin voinut nukkua kauemmin, ellen olisi ollut niin torvelo, että menin pesemään äijän kahvikupin. :laugh: :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla kyllä harvinaisen hölmö mies, oikein pentu. En päivääkään katselis, mutta ilmeisesti on oikean vaimon saanut kun sulla vaan nauratti :D

Ei se hölmö ole... ainakaan keskimääräistä enempää ;) Mutta kovin hupaisa ja söpö ollessaan pari kertaa vuodessa tuollainen.

Viimeksi se kiukutteli talvella jostain työhaalarit päällä, eteisessä, kun piti jo olla menossa, ihan kuin muutkin muksut. Olin vähällä kysyä, että pitääkö vielä mennä pisulle, ennen kuin lähtee pihalle leikkimään... :saint: :laugh:

On sulla kyllä harvinaisen hölmö mies, oikein pentu. En päivääkään katselis, mutta ilmeisesti on oikean vaimon saanut kun sulla vaan nauratti :D

mun on pakko tähän kommentoida että voin vain kuvitella millainen elämä sinulla on jos et aamukiukuttelijaa voisi katsoa..
mun mielestä apn tarina oli ihana, ja kuvastaa suurinta osaa maailman miehistä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
:laugh: :laugh: Mä olisin niin sika että ostaisin toisen mokoman ja vielä kolmannenkin samanlaisen kahvikupin :laugh:

Kun sillä on niitä kuusi!! :laugh:

Oikeasti. Mutta vain se, jonka oli jättänyt pöydälle tiskaamattomana, olisi kelvannut.

:o onko jollain muullakin mies jonka kuppi ei saisi koskaan päätyä tiskattavaksi :D

mä oon kyllä yrittänyt aina jättää sen pois tiskarista, mut jotenkin sinne aina jää just sille yhdelle kupille tilaa ja se tulee sinne tungettua :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
:laugh: :laugh: Mä olisin niin sika että ostaisin toisen mokoman ja vielä kolmannenkin samanlaisen kahvikupin :laugh:

Kun sillä on niitä kuusi!! :laugh:

Oikeasti. Mutta vain se, jonka oli jättänyt pöydälle tiskaamattomana, olisi kelvannut.

Niin että ei se kuppien määrä vaan se että kun just se yks ainoo oikea on tiskaamattomana odottamassa :laugh: Kysy siltä kun käy vessassa että pitääkö tulla pyyhkimään :laugh: :D

Voi apua! Mä olisin voinu olla tuo sun miehesi, niin noloa kuin se onkin myöntää :D Onneksi mun kuppini pysyy likaisena (ellen itse henk.koht. pese) ja juuri siellä, mihin sen kädestäni lasken, kukaan ei siihen koske, edes pyytämällä :D

Mukava aamu teillä :laugh: :laugh:

Joo, jos tykkää herätä viiden pintaan leikkimään "kuka pesi kahvikuppini"-leikkiä :D :saint:

Ajattelis kyllä että se pimahdus olis tullu siitä että se kuppi EI ole pestynä kuin siitä että se on puhdas. Kuka haluaa juoda kahvia kupista missä on eilisen lähmät pohjalla :$

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
:o onko jollain muullakin mies jonka kuppi ei saisi koskaan päätyä tiskattavaksi :D

mä oon kyllä yrittänyt aina jättää sen pois tiskarista, mut jotenkin sinne aina jää just sille yhdelle kupille tilaa ja se tulee sinne tungettua :D

Nimenomaan! Juuri tuo tapahtuu aina!

Ja olen miljoonat kerrat sanonut, että minua ällöttää likaiset astiat ympäriinsä ja minä laitan illalla tiskarin käyntiin, että saa aamulla vaikka saman mukinsa, puhtaana, takaisin.

Lieventävä asianhaara tässä on se, että tiskari oli toista vuotta sökönä, tai siis on yhä, mutta sain ostettua uuden pari, kolme viikkoa sitten. Ehkä on rutiini vielä vähän hakusessa... :whistle:

Ei voi olla totta!? Ollaanko me naimisissa saman miehen kanssa??? Tai siis ei olla, jos tuo tapahtuu teillä vain pari kertaa vuodessa... Meillä järkytystä aiheuttaa myös pyyhe, jos minä "pentele" olen esim. vaihtanut sen uuteen ja se ei roiku samassa paikkaa mihin äijä oli sen illalla jättänyt (eli olin laittanut sen pyyhekoukkuun). :D

Nyt naurattaa, mutta noina aamuina kyllä ei...

Joo, minä olen jo oppinut että miehen kahvikuppia ei sovi mennä pesemään. salaa voi pestä, mies ei halua tietää. nyt meni lempi muki rikki, siihen oli tullu jostain kylkeen särö ja kahvi ei kestänyt sisällä. ostin miehelle uuden mukin, kelpasi.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Nimenomaan! Juuri tuo tapahtuu aina!

Ja olen miljoonat kerrat sanonut, että minua ällöttää likaiset astiat ympäriinsä ja minä laitan illalla tiskarin käyntiin, että saa aamulla vaikka saman mukinsa, puhtaana, takaisin.

Lieventävä asianhaara tässä on se, että tiskari oli toista vuotta sökönä, tai siis on yhä, mutta sain ostettua uuden pari, kolme viikkoa sitten. Ehkä on rutiini vielä vähän hakusessa... :whistle:

ja sit mulle "suurinta hupia" on kun joskus ukko ettii kuppiaan ja mutisee et tiskiin se taas on menny ja pääsen sanomaan et eipä muuten ole, tuolla se on takapihalla mihin sen eilen jätit :kieh:

(hullulla on halvat huvit ja niin edespäin.. :ashamed: )

Yhteistyössä