Joo-joo, minun vikani. Siitähän se alkoi,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt ihan ensimmäisenä isket kupit hajalle. Ostat tilalle 12kpl täysin samanlaista kuppia joista ei pirukaan erota mikä niistä on mikä.
Tai sitten annat ukolle sellaisen termarimukin ja annat sen pinttyä paskaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Ei voi olla totta!? Ollaanko me naimisissa saman miehen kanssa??? Tai siis ei olla, jos tuo tapahtuu teillä vain pari kertaa vuodessa... Meillä järkytystä aiheuttaa myös pyyhe, jos minä "pentele" olen esim. vaihtanut sen uuteen ja se ei roiku samassa paikkaa mihin äijä oli sen illalla jättänyt (eli olin laittanut sen pyyhekoukkuun). :D

Nyt naurattaa, mutta noina aamuina kyllä ei...

Sukat... *huokaus*
"Kuka o viäny mun sukat?" Ihan kuin kukaan uskaltaisi edes koskea niihin ilman suojavarustusta tai himoitsisi Herrani ja Valtiaani sukkia. Ja kalsarit...
"Missä mun kalsarit o?"
"Jos ne on likaiset, toivottavasti ne on kävelleet kotiäidinhuoneeseen pyykkikoneen luo, jos puhtaat, sun kalsarilaatikossas vaatehuoneessa..."
"Ai, onks mulla sellanenkin :saint: "
"Kyllä, oi armaani, on, on ollut jo vuosia ja aivan samassa paikassa... :saint: :heart: "
"Jaa."

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Nyt ihan ensimmäisenä isket kupit hajalle. Ostat tilalle 12kpl täysin samanlaista kuppia joista ei pirukaan erota mikä niistä on mikä.
Tai sitten annat ukolle sellaisen termarimukin ja annat sen pinttyä paskaiseksi.

Ei viitsi, kyllä 6 samanlaista kuppia on äijälle riitettävä.Vaikka 5 niistä pitäisi kuulemma arkistoida :saint: :laugh:

Ja termosmukin metsästäminen olisi oma shownsa, vaikka kukaan ei ikinä, milloinkaan, koskaan siihen äijän lisäksi koskisikaan.
"Kuka o siirtäny mun mukin? Se oli eilen tässä... Saatanan kissat, joku niistä o varmaa viäny sen. Mää jätin sen ihan varmasti tähä. *hetki etsimistä ja tuskaista huokailua* höh. Kui se voi tässä olla? Jätinks mää sen sittenki tähä? :saint: "

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Ei viitsi, kyllä 6 samanlaista kuppia on äijälle riitettävä.Vaikka 5 niistä pitäisi kuulemma arkistoida :saint: :laugh:

Ja termosmukin metsästäminen olisi oma shownsa, vaikka kukaan ei ikinä, milloinkaan, koskaan siihen äijän lisäksi koskisikaan.
"Kuka o siirtäny mun mukin? Se oli eilen tässä... Saatanan kissat, joku niistä o varmaa viäny sen. Mää jätin sen ihan varmasti tähä. *hetki etsimistä ja tuskaista huokailua* höh. Kui se voi tässä olla? Jätinks mää sen sittenki tähä? :saint: "

Laitat siihen sellaisen kettingin jonka päässä lukko ja kiinni äijän farkun lenksuun. Tai sitten hommaat kuksan joka myös kiinnitetään äijään niin ettei irki lähde.
Oikeesti, elämästä saa just niin vaikeen ja hankalan kun haluaa, tai sitten voi antaa mennä iisimmin.

Mun kaveri kun kerran tiskasi meillä ja rikkoi lasin, sen ainoa snoopy-lasin joka oli vain ja ainoastaan minun käyttöön, kaveri kysyi pojaltani että mitäs nyt? Niin poika vastasi, parasta itkeä vähän koska se oli mamman lempilasi. Siltikään en siitä raivostunut että se ainoa oma lasi meni rikki, enkä edes syytellyt kaveria huonosta tiskauksesta, päinvastoin, olin kiitollinen että joku viitsi auttaa tiskaamisessa.

Tätä hemmetin "kahvikuppineuroosia" on siis muillakin... meillä se iänikuinen muki pitää tiskikoneeseenkin laittaa samaan kohtaan, että herra löytää sen ja kun siitä rumasta mukista särkyi korva, niin tuo ukko liimasi sen vielä takaisin ja katsos, niin se oli taas käyttökelpoinen! Vihaan sitä kahvimukia!! :kieh:

Laitat siihen sellaisen kettingin jonka päässä lukko ja kiinni äijän farkun lenksuun. Tai sitten hommaat kuksan joka myös kiinnitetään äijään niin ettei irki lähde.
Oikeesti, elämästä saa just niin vaikeen ja hankalan kun haluaa, tai sitten voi antaa mennä iisimmin.

Mun kaveri kun kerran tiskasi meillä ja rikkoi lasin, sen ainoa snoopy-lasin joka oli vain ja ainoastaan minun käyttöön, kaveri kysyi pojaltani että mitäs nyt? Niin poika vastasi, parasta itkeä vähän koska se oli mamman lempilasi. Siltikään en siitä raivostunut että se ainoa oma lasi meni rikki, enkä edes syytellyt kaveria huonosta tiskauksesta, päinvastoin, olin kiitollinen että joku viitsi auttaa tiskaamisessa.

Pyysin Stasia veistämään äijälle oman voiveitsen vaikka katajasta, että saa sen kaulaansa roikkumaan jostain nartsasta, ettei ole rassu hukassa, kun ei löydä "vähän käytettyä" voiveistään. Hackmanin Savonia tms. on ikävä ihoa vasten...
:whistle: :laugh:

Elämä EI ole hankalaa, tai ei ainakaan liian hankalaa, vaikka äijällä onkin tiivis suhde kahvikuppiinsa. Me muut saamme siitä hyvät naurut. :saint: :D

Ja äijäkin, jahka on juonut kuppinsa, siis minkä tahansa kahvikuppinsa tyhjäksi ja rauhoittunut.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Voiko tuollaisia ollakaan.. ei helv.... en kyl kestäis, sori. Ihan pentumaista käytöstä, tulee mieleen mun 15-vuotias.

Osaan toki minäkin... :saint:

Vaan eipä päivästä toiseen jaksaisi, vielä tuo on hupaisaa, kohta 17 vuoden jälkeenkin.

:laugh: Mun huonommalla puoliskollani on tuoppineuroosi. Se juo aamulla ennen töihin lähtöä tietynlaisesta tuopista sitä tiettyä sekamehua ja vielä illalla töistä tultuaan kaksi tuopillista mehua. Mä hajotin tuopin pari vuotta sitten ( :o :o ), lipesi piru käsistä kun tyhjensin tiskikonetta. Äijä ei ole vissiin vieläkään antanut sitä anteeksi. Kaupasta ei näet löytynyt samanlaista tuoppia ja piti ostaa huonompi :xmas:

Jaa, onko se autisti kun pitää olla tietty muki ja tietty rutiini? Jos ei, niin en ymmärrä, ite olisin jo ärähtänyt jos kolmatta kertaa jo valittaa siitä että muki on pesty (ja miten hemmetissä ei tajua kattoo sieltä tiskarista)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Jaa, onko se autisti kun pitää olla tietty muki ja tietty rutiini? Jos ei, niin en ymmärrä, ite olisin jo ärähtänyt jos kolmatta kertaa jo valittaa siitä että muki on pesty (ja miten hemmetissä ei tajua kattoo sieltä tiskarista)

Addi on, kuten koko perhe.

Ja minkä helkkarin vuoksi minun pitäisi kimpaantua siitä, että toinen ei ole saanut aikaan ottaa lempimukiaan tiskarista? :o :D Ei jummarra, ei... Maailmassa on muitakin asioita, joista voisin ottaa nokkiini, jos vain haluaisin. Äijän motkotus mukista ei kuulu niihin. Omapa on mokansa ja kyllähän se itse sen tietää, mutta jollekulle täytyy rutista.

Minäkin saan ärhennellä hänelle, jos sellainen tilanne on, että se helpottaa. Oli syy missä tai kenessä tahansa. Huumorinkukka on kaunis kukka, vaikka näköjään se aiheuttaa joissain ihmisissä närästystä, tukkoisuutta (herneitä nenässä ), henkistä ihottumaa ja muita allergiaoireita. :D

Elämä ei ole totista, vaikka vakavaa onkin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

Addi on, kuten koko perhe.

Ja minkä helkkarin vuoksi minun pitäisi kimpaantua siitä, että toinen ei ole saanut aikaan ottaa lempimukiaan tiskarista? :o :D Ei jummarra, ei... Maailmassa on muitakin asioita, joista voisin ottaa nokkiini, jos vain haluaisin. Äijän motkotus mukista ei kuulu niihin. Omapa on mokansa ja kyllähän se itse sen tietää, mutta jollekulle täytyy rutista.

Minäkin saan ärhennellä hänelle, jos sellainen tilanne on, että se helpottaa. Oli syy missä tai kenessä tahansa. Huumorinkukka on kaunis kukka, vaikka näköjään se aiheuttaa joissain ihmisissä närästystä, tukkoisuutta (herneitä nenässä ), henkistä ihottumaa ja muita allrgiaoireita. :D

Elämä ei ole totista, vaikka vakavaa onkin. ;)

No ei tuo kovin hauskalta kuulosta, onneks meillä on vähän erilaista huumoria kuin kahvikupeista kiukustuneena mäkättäminen.

No ei tuo kovin hauskalta kuulosta, onneks meillä on vähän erilaista huumoria kuin kahvikupeista kiukustuneena mäkättäminen.

Kuka kiukustuneena on mäkättänyt? :o

Äijä muisti kyllä mainita useaan otteeseen, että kahvikupista tämä alkoi, mutta mäkättäminen on sitä, mitä naiset harrastavat; jankuttavat ja inisevät samasta asiasta sen tuhat kertaa ja syyllistävät ja valittavat. Äijä sentään miehekkäästi kiroten mainitsee kahvikupin ja minun olevan syyllisiä. :laugh:

Joillain kyllä on outo ote elämään.

Meillä on välillä samaa..puolin ja toisin :ashamed:

Miehen muki vaan on yleensä just siellä minne se on sen jättänyt,mistä se ei sitä osaa ikinä etsiä..niin, ellen oo sitä pesuun laittanut. Mut ei se osaa sitä tiskikoneestakaan ikinä ettiä, ilman että kerron pesseeni sen mukin :)

Kuka kiukustuneena on mäkättänyt? :o

Äijä muisti kyllä mainita useaan otteeseen, että kahvikupista tämä alkoi, mutta mäkättäminen on sitä, mitä naiset harrastavat; jankuttavat ja inisevät samasta asiasta sen tuhat kertaa ja syyllistävät ja valittavat. Äijä sentään miehekkäästi kiroten mainitsee kahvikupin ja minun olevan syyllisiä. :laugh:

Joillain kyllä on outo ote elämään.

Tä? Mä kyllä olin lukevinani, että se mies jankutti/inisi/mäkätti asiasta aika monta kertaa. Ai mutta se on miehekästä kun mies mäkättää..

No kukin tavallaan. Mulla vaan olis käpy palanut, saatana jos siivoan illalla keittiön ja toinen kehtaa tulla vielä valittamaan ja vain siksi ettei ole tajunnut että joka ikinen ilta se tiskari on laitettu päälle ja se kuppi on siellä jos se ei ole pöydällä. - joo on niin meilläkin tuttua? En vaan oo jaksanut kunnella sitä MÄKÄTYSTÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Kyllä olisi tuon tilanteen jälkeen äijä saanut tiskata AINA omat tiskinsä.

No älä nyt kehtaa. Ihanatkin ja mahtavat ihmiset käyttäytyvät pöljästi joskus. Se suotakoon Jonseredin miehelle, mulle, sulle ja muillekin. Siitä tartte ikuista hernettä ottaa nokkaansa.

ei taida miehellä siis olla edes ajokorttia? en kattelis päivääkään tommosta ukkoa, hyi helvetti. Ei taida kotonakaan tehdä mitään jos kuppi hukassa niin herättää sut....en ymmärrä en

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
ei taida miehellä siis olla edes ajokorttia? en kattelis päivääkään tommosta ukkoa, hyi helvetti. Ei taida kotonakaan tehdä mitään jos kuppi hukassa niin herättää sut....en ymmärrä en

Adhd-ihmisen saattaa olla vaikea ratkaista se, kun lempparimukia ei löydy. se saattaa oikeesti tuntua ihan hirveen isolta ongelmalta ja siltä, että päivä on pilalla. Mielestäni aika tyypillistä. Mutta ehkä myös sitä, että Jonsered on perheessä se, joka huolehtii kaikesta ja jonka syytä kaikki myös ehkä sitten helposti on. Äiti kun on.

Yhteistyössä