Joku yritti tulla meidän pihaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tais tulla uneton yö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko se sama joka pari päivää sit puheli että exä on kadonnut. Tililtä on nostettu rahaa ja sillon poliisi sano että voi olla huumeisiin sekaantunut ja että on ollu havaintoja että liikkuu sielläpäin.

Etkö ole saamassa yksinhuoltajuutta, toivottavasti elämäsi helpottuu silloin ja pian. Mutta jos et ole exästäsi kuullu 2kk, niin ei se siellä pihatiellä nyt varmaankaan ole.

Joo.. oon sama.
Yksinhuoltajuus varmaankin mulle myönnetään, kunhan sitä haen. Otan ensiviikolla yhteyttä lakimieheeni ja kerron kuulumiset exästä ja sanon että haen yksinhuoltajuutta jne.
Sitä mäkin toivon, että koska se ei ole tähänkään saakka tänne tullut, niin ei se myöskään ole tulossa. Lastenvalvoja vain sanoi, että valitettavasti exän tyyppiset ihmiset palaa ennen
mmin tai myöhemmin uhkailemaan ja kiusaamaan.. Se mua kaihertaa.

[QUOTE="Alkup.";22067805]Niin mäkin luulen.
Saiskohan semmoisen miehen jos heti huomenna tänne jostain..? Ihan tyhmää ettei aviomiespalvelusta voi vuokrata itselleen pelkkää yöaviomiestä :D

Mutta joo.. pakko yrittää mennä nukkumaan. Huomenna ois työpäivä. Kiitos myötäelämisestä. Yritän nyt olla oikein rohkea ja lopettaa tän pelkäämisen.
Hyvää yötä.[/QUOTE]

Yöaviomies olis kyllä kätevä :) Ei pyörisi nurkissa enää päiväsaikaan.

Kaikkea hyvää nyt vaan, ja voimia ja rohkeutta! Hyvät yöt!

Jk. Niille, jotka epäilee provoksi: näin taas perjantaina töissä lähestymiskieltopapereita. Nimineen, kaikkineen. Sellainen herättää aina. Silloin sitä tajuaa, että tätä oikeasti tapahtuu, joillekin. :(

Voi jeesus mitä hysteriointia. Mä oon monta kertaa joutunu ajamaan hieman jonkun pihalle että oon saanu auton käännettyä. Esim jos ei oo merkitty et tie päättyy, tai kääntyny väärälle kadulle tms. Tai jos alkupääs ei ollu tilaa kääntyä, mutta on menossa johonkin naapuriin tms...

olette te nyt vaan niin vitun tyhmiä kun uskotte tällaisen. Jos ap oikeasti olisi tollaisessa tilanteessa ei se kirjottaisi tarinaa mitäs nytille vana oikeasti kutsuisi poliisin ja tämä tarina muutenkin epäuskottava. Samanlainen kuin aikaisemmat provot. Ei voida soittaa poliisille ei hätänumeroon ei voida tehdä mitään muuta kuin jatkaa tarinan kirjoittamista koneella... Mitäs ap luulet että eksäsi tekisi jos tulisi teille? Ampuisi sinua ja lapsiasi? niin varmaan.

[QUOTE="gen";22067836]Voi jeesus mitä hysteriointia. Mä oon monta kertaa joutunu ajamaan hieman jonkun pihalle että oon saanu auton käännettyä. Esim jos ei oo merkitty et tie päättyy, tai kääntyny väärälle kadulle tms. Tai jos alkupääs ei ollu tilaa kääntyä, mutta on menossa johonkin naapuriin tms...[/QUOTE]

...ja kuinka usein näin on tapahtunut sulle pimeän aikaan maaseudulla? Keskellä ei-mitään? Missä on vain muutamia taloja?

minä pitäisin koiran sisällä, enkä menisi itse ulos...ellei koiraa ole pakko vielä iltapissittää. ja jos joku tulisi ovelle, soittaisin poliisin. tuli mieleen että jos ex-mies niin tunteeko koira tämän eli haukkuisiko exää vaiko ei?! miten olet ap keskustellut lasten kanssa tilanteesta? osaavatko olla avaamatta ovea jos joku koputtelee vaiko ei?

[QUOTE="vieras";22067848]olette te nyt vaan niin vitun tyhmiä kun uskotte tällaisen. Jos ap oikeasti olisi tollaisessa tilanteessa ei se kirjottaisi tarinaa mitäs nytille vana oikeasti kutsuisi poliisin ja tämä tarina muutenkin epäuskottava. Samanlainen kuin aikaisemmat provot. Ei voida soittaa poliisille ei hätänumeroon ei voida tehdä mitään muuta kuin jatkaa tarinan kirjoittamista koneella... Mitäs ap luulet että eksäsi tekisi jos tulisi teille? Ampuisi sinua ja lapsiasi? niin varmaan.[/QUOTE]

Mahdatko lukea ollenkaan lehtiä??? Provo tai ei, niin oikeasti näitä tapahtuu! Katkerat exät vetää herneet nekkuun ja sitten rauta laulaa... :( Kamalaa, mutta valitettavasti totta.

[QUOTE="vieras";22067950]Mahdatko lukea ollenkaan lehtiä??? Provo tai ei, niin oikeasti näitä tapahtuu! Katkerat exät vetää herneet nekkuun ja sitten rauta laulaa... :( Kamalaa, mutta valitettavasti totta.[/QUOTE]

Niinpä, valitettavasti näitä tapahtuu... Mutta ehkäpä ap:n kannattaiskin soittaa poliisit sen sijaan että kirjoittelee tänne. Jos tämä siis olisi totta.
Mä en usko hetkeäkään että kukaan äiti pitäisi (pelkääviä) lapsiaan tuollaisessa tilanteessa hakematta mitään apua.

[QUOTE="vieras";22067848]olette te nyt vaan niin vitun tyhmiä kun uskotte tällaisen. Jos ap oikeasti olisi tollaisessa tilanteessa ei se kirjottaisi tarinaa mitäs nytille vana oikeasti kutsuisi poliisin ja tämä tarina muutenkin epäuskottava. Samanlainen kuin aikaisemmat provot. Ei voida soittaa poliisille ei hätänumeroon ei voida tehdä mitään muuta kuin jatkaa tarinan kirjoittamista koneella... Mitäs ap luulet että eksäsi tekisi jos tulisi teille? Ampuisi sinua ja lapsiasi? niin varmaan.[/QUOTE]

Vaikutat itse aivan idiootilta.