V
vartija
Vieras
Luulisi, ettei se turvakaukalon hankinta ja vielä käyttö niin mahdotonta olisi, mutta ilmeisesti on! Pieni vauva mieluummin vaaraan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Njaa, me tehtiin kaverin kanssa tiistaina noin, kun vauvaa ei saanut hiljaiseksi millään.
(jo päivän toinen palstaitsemurha)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Njaa, me tehtiin kaverin kanssa tiistaina noin, kun vauvaa ei saanut hiljaiseksi millään.
(jo päivän toinen palstaitsemurha)
En ois kyllä susta uskonut tuollaista typeryyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Hanki elämä! Jos vaikka ajoi 300m, so? Laki kieltää, kyllä kyllä, mutta järki päähän eukot.
Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Samoin täällä! Lapset hoidetaan, eikä aina ole aikaa pysähtyä. Näin ollaan tehty aina ja tehdään jatkossakin.
Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Samoin täällä! Lapset hoidetaan, eikä aina ole aikaa pysähtyä. Näin ollaan tehty aina ja tehdään jatkossakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Mikä meno on tärkeämpi kuin lapsesi turvallisuus?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En kokisi myöskään olevani huono tai välinpitämätön äiti, vaikka olen pari kertaa kuljettanut sylissä. Ajoimme Helsingistä Leville kun vauva oli 4kk ja otin pois kaukalosta siksi aikaa kun imetin. Eikä pysähdytty... Myös kerran pidin sylissä kun itki niin kovasti. Kivittäkää vain.
En mä tapella haluakaan, mutta kiinnosti vain että mikä voi olla niin tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Juu, aina voi kiihkoilla, niin halutessaan. Et saa minusta tappelukaveria.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:En mä tapella haluakaan, mutta kiinnosti vain että mikä voi olla niin tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Juu, aina voi kiihkoilla, niin halutessaan. Et saa minusta tappelukaveria.![]()
Ja musta on niin väärin sanoa tälläiseen asiaan, että "kukin tyylillään", jos tyyli on lapselle vaarallinen.
Mutta kai mä sit oon joku kiihkoilija.
Ainakin olen yrittänyt minimoida riskit.
Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En kokisi myöskään olevani huono tai välinpitämätön äiti, vaikka olen pari kertaa kuljettanut sylissä. Ajoimme Helsingistä Leville kun vauva oli 4kk ja otin pois kaukalosta siksi aikaa kun imetin. Eikä pysähdytty... Myös kerran pidin sylissä kun itki niin kovasti. Kivittäkää vain.
Tämä on täysin normaalia :flower: Paitsi tällä palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En kokisi myöskään olevani huono tai välinpitämätön äiti, vaikka olen pari kertaa kuljettanut sylissä. Ajoimme Helsingistä Leville kun vauva oli 4kk ja otin pois kaukalosta siksi aikaa kun imetin. Eikä pysähdytty... Myös kerran pidin sylissä kun itki niin kovasti. Kivittäkää vain.
Tämä on täysin normaalia :flower: Paitsi tällä palstalla.
No ei todellakaan ole! Mä tunnen yhden ainoan tapauksen, mutta se onkin kyllä suoraan sanottuna paska äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja monen mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pakko tunnustaa että itse olen mieheni kyydissä 1v lapsen kanssa useinkin niin, että lapsi sylissäni. En pysty kuuntelemaan sitä jos istyuimessa huutaa kasvot punaisina ja hysteerisenä eikä rauhoitu millään. Toki mahdollisimman pian yritän aina saada takaisin istuimeen mutta ollaan näin matkustettu kyllä pitkiäkin matkoja. Kivittäkää vaan. En tunne olevani huono äiti.
Ette ole välttämättä huonoja ole, välinpitämättömiä vain.
Alkuperäinen kirjoittaja niinkin voi käydä:jos kyseessä on sairaus? kaikilla ei ole turvakaukaloa jos ei ole autoakaan, joskus voi tulla tilanne, että lääkäriin on lähdettävä vaikka naapurin kyydillä, niin toki silloin vaikka sylissä. Ambulanssi kun ei hae vaan sen takia ettei ole kaukaloa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinkin voi käydä:jos kyseessä on sairaus? kaikilla ei ole turvakaukaloa jos ei ole autoakaan, joskus voi tulla tilanne, että lääkäriin on lähdettävä vaikka naapurin kyydillä, niin toki silloin vaikka sylissä. Ambulanssi kun ei hae vaan sen takia ettei ole kaukaloa.