V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nähnyt:meillä on kaksoset jotka nyt on viisi ja joista toinen aina huusi autossa ja juu, kyllä pysähdyttiin aika useasti bussipysäkeille ja juu kyllä oltiin parkissa kaiken maailman paikoissa. oltiin enemmin kerralla pitkään että molemmat oli tsippi kun matkaa jatkettiin ja saatiin jatkettua esim puoltuntia tai tunti.... aina päästiin kuitenkin perille. etelästä ouluun.
ja nyt meillä on kolmas pieni ja samalla periaatteella mennään.
kuten sanoin, minä en lapsiani tykin suuhun laita... enemmin sanon sukulaisille että ei me tulla kun on niin itkuinen vauva autossa.
monenko teidän matka on ollut aivan välttämätön jos vauva on esim koliikkitaipuisa.
vastuu lähtee siitä, että lähdetäänkö reissuun vai ei kun vauva on pieni....
Alkuperäinen kirjoittaja nähnyt:pakko sanoa että en ikinä olisi ottanut lasta irti vöistä kun auto liikkuu.olen vain nähnyt millaista jälkeä siitä syntyy kun kohdalle osuu....sori vaan mutta en näe mitään syytä asettaa pienen henkeä hetkeäkään vaaraan.
mulla myös lähisukua siis siellä oulussa ja kerran vuodessa nähtiin silloin kun kaksoset pieniä. ei niille reissuille ole pakko mennä hermoa kiristämään. vuosi on lyhyt aika elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Pelottavaa jälkeä voi syntyä autoillessa vaikka vauva olisikin turvakaukalossa. Tai jos ajatellaan että vaikka äidille kävisi surkeasti, niin aikamoinen katastrofi se on pienelle lapselle. Miksi siis autoilla? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nähnyt:
Ok, toimit omalla tavallasi. Meillä kuitenkin kyse oli siitä, että pysähdyksiä olisi tullut todella paljon tai sitten todella pitkiä. Vaikea sunkaan on kuvitella meidän tilannetta kun et ole kokenut, siksi väitin, että saattaisit olla eri mieltä. Tätähän emme voi tietää kun et matkustele lapsemme kanssa. Joka tapauksessa katson toimivani aina lapseni parhaaksi vaikka se sitten vaatisikin hetkeksi syliin ottamista ajoittain matkan aikana.