"Jonna"
Mitä sä selität? Hiljasuus 20-06...Nyt todella kiinnostaa missä on kerrostalo jossa hiljaisuus kestää 18-08?
Mitä sä selität? Hiljasuus 20-06...Nyt todella kiinnostaa missä on kerrostalo jossa hiljaisuus kestää 18-08?
Siis ap kirjootti, että hiljaisuus alkaa kahdeksalta ei kuudelta.No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
Vai talo jossa hiljaisuus alkaa klo20?No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
No nyt ymmärrän ihmettelyn. Anteeksi edellisellekin kommentoijalle, mulla näköjään pahasti silmät ristissä.Siis ap kirjootti, että hiljaisuus alkaa kahdeksalta ei kuudelta.
Kerran vielä?No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
Jos olet postaamassa kaksplussalla urputusta muuttamisesta klo 20:03, niin se muuttaminen on tapahtunut ennen hiljaisuutta siinä vaiheessa.tässä talossa hiljaisuus on kahdeksasta kuuteen.
nyt siellä kolme vinosilmää kiskoo sohvaa hirveän molotuksen kera & neljäs mesoaa parvekkeella. hain ipanan pois sängystä & meinasin, että mennään ajelemaan johonkin.. nukahtakoot autoon & toivottavasti tuo meteli on loppunut siihen kun tulen takaisin!
Onko tää joku vitsi, mistä oon jääny paitsi? Siis tää japania? olen kuullut sen niin monta kertaa enkä voi ymmärtää että se olisi joku hyvä vitsi.japanialaisvinosilmiä
Ei sen ollut tarkoituskaan olla hyvä vitsi.Onko tää joku vitsi, mistä oon jääny paitsi? Siis tää japania? olen kuullut sen niin monta kertaa enkä voi ymmärtää että se olisi joku hyvä vitsi.
Juu mutta siis se on joku vitsi? koska se on niin huono niin epäilin että se saattais olla vaan tietämättömyyttä. Mutta ok, se on siis vaan huono vitsi.Ei sen ollut tarkoituskaan olla hyvä vitsi.
"Onko poliisilla? Meidän naapuri muuttaa!!1!" Ok.Ihanan "huomaavaista", mutta tosiaan vielä ei ole hiljaisuusaika. Sen jälkeen voit soittaa viranomaisille.
Siis miten se, että muuttaa kahdeksalta illalla on jotenkin epähuomaavaista??Ihanan "huomaavaista", mutta tosiaan vielä ei ole hiljaisuusaika. Sen jälkeen voit soittaa viranomaisille.