joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jonna";29628855]Mitä sä selität? Hiljasuus 20-06...[/QUOTE]

No samaa mäki miettin, että ny meni vähä väärin hiljaisuusaika.

Mua kyllä ärsyttääs asua talos missä hiljaisuus tulee noin aikaasin. En mä siis mitää kamalaa meteliä pidä, mutta esim. pyykinpesukoneen pyrin laittaa pyörimään niin että se lopettaa ennen hiljaisuutta. Jos tulis kasilta jo hiljaisuus, niin vaikuttaas tuohon asiaan aika monesti.
 
[QUOTE="Jonna";29628855]Mitä sä selität? Hiljasuus 20-06...[/QUOTE]

No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
 
No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
Siis ap kirjootti, että hiljaisuus alkaa kahdeksalta ei kuudelta.
 
  • Tykkää
Reactions: DieAndLetLive
"Jonna"
No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
Vai talo jossa hiljaisuus alkaa klo20?
 
  • Tykkää
Reactions: DieAndLetLive
"miha"
No oho, olipa hyvä että tartuit yksittäiseen lyöntivirheeseen (tuleepahan sekin korjattua koska mitenkäänhän tuota ei voi ymmärtää virheeksi...) Tarkoitus oli kirjoittaa -06. Edelleen silti kiinnostaa tietää missä on talo jossa hiljaisuus alkaa klo 18 (tämän olin tarkoittanut asian pointiksi).
Kerran vielä? :D
Mutta ihmettelen miinäkin missä hiljaisuus muka alkaa klo 20. En haluaisi asua siellä...
 
[QUOTE="miha";29628899]Kerran vielä? :D
Mutta ihmettelen miinäkin missä hiljaisuus muka alkaa klo 20. En haluaisi asua siellä...[/QUOTE]

Kirjoitin silmät ristissä ap:n ilmoittamat ajat väärinpäin ja moneen kertaan vielä luin ne niin päin. Pahoitteluni. :ashamed:
 
tässä talossa hiljaisuus on kahdeksasta kuuteen.
nyt siellä kolme vinosilmää kiskoo sohvaa hirveän molotuksen kera & neljäs mesoaa parvekkeella. hain ipanan pois sängystä & meinasin, että mennään ajelemaan johonkin.. nukahtakoot autoon & toivottavasti tuo meteli on loppunut siihen kun tulen takaisin!
Jos olet postaamassa kaksplussalla urputusta muuttamisesta klo 20:03, niin se muuttaminen on tapahtunut ennen hiljaisuutta siinä vaiheessa.

Sääliksi käy japanialaisvinosilmiä, kun saavat tuollaisia naapureita.
 
  • Tykkää
Reactions: Spiderfly ja Ciervo
mä...
Ihan on normimuuttoaika ja aina ei voi muuttaa silloin, kun itse tahtoisi. Me muutettiin pitkän matkan takaa ja kyllä se viimeinen satsi saatiin purettua vasta lähempänä puolta yötä. Toki mahdollisimman hiljaa se pyrittiin tekemään ja kyseessä rivitalo. Mutta muuttaminen on niin harvinaista loppupelissä, että miten lie ap ja pumpulipalleronsa kestävät tulevia muita asumisen ääniä, joita kerrostalossa kuuluu (ja usein kuuluu vielä enemmän, jos on ulkomaalaisia naapureina) :D
 
Kauheeta.
Onhan se ihan hirveetä, että jos tyyppi pääsee vaikka töistä viideltä eikä oo heti kasiin mennessä ehtinyt raijata niitä tavaroitansa uuteen asuntoon. On varmasti mukavan tervetullut olo, jos naapurin muija kattoo oven raosta ja valittaa muutosta aiheutuvaa häiriötä ;)
Eikös hiljaisuus yleensä ala klo 22?
 
Sielläpähän kiehut sitten.

Vielä ei ole hiljaisuus ja ehkäpä se joku valopää on ollut töissä tai jotain, minkä vuoksi sitten roudailee muuttokamoja illemmalla.
Joka tapauksessa täysin sallittuun aikaan asiaansa hoitaa.
Ei liene muiden vika, jos teidän 1v ei kykene nukkumaan kun rappukäytävässä joku liikuskelee.
 
fsjsfpl
Tollasesta ruveta soittelemaan poliisille, käytte sit uudestaan sanomassa naapureille että olisivat hiljempaa jos yöllä vielä pitävät meteliä. Mutta sä hermootkin ihan turhasta, ei kaikki elä samaan rytmiin kuin sä, voi olla vaikkapa töitä niin myöhään että muutto pakko hoitaa kahdeksan aikaan
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"sipsi"
Voi kamala... Minä olen niin kiitollinen, ettei ole kyttäjiä ympärillä missään. LVI Pertsakaan, vaikka muuten on persoonallinen naapuri, ei todellakaan nipota/ kyttää mistään.

Siis jos lapsi klo 20 häiriintyy muuttoäänistä, niin anna ihmeessä poikkeuksellisesti valvoa vähän pidempään. Kyllä tuntuu pahalta naapureiden puolesta :(
 
Ihminen ihmiselle susi
Onpa herkkä persoona tämä AP ja IPANAKIN hänellä oikein on! Kismitys varmasti tehostuu oikein kun muistaa mainita että "MULLA ON 1 VEE LAPSI", ja kauheen herkkä, saa traumat kun naapuri muuttaa iltamyöhään.

Nää on varmaan näitä tapauksia jotka vielä kakaran ollessa kaksikymppinenkin vetoaa aina kakaraansa, kun joku ei mene heidän tahdon mukaan.

AP:lle suosittelen muuttamista vanhainkodin viereen tai muualle kuin kerrostaloon.
 
Onneksi asun omakotitalossa
Ei ap:lla ole mitään sanomista jos klo: 20 on muutto menossa naapurissa! Hiljaisuus alkaa vasta klo: 22,joten naapurit saa pitää vaikka tanssit siellä 21.55! Tiedän että jos lapsi on herkkä uninen niin itsellä kiehahtaa kun naapurista kuuluu ääniä,mutta valitettavasti teillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa että naapurit lopettavat muuton. Tuon 22 jälkeen voitte käydä sanomassa asiasta!!! Laita lastenlaulut soimaan lapselle niin se hiljentää ääniä mitä naapuista kuuluu??Enkä nyt tarkoita että täysille kajarit,vaan sillai että se rauhoittaa lapsen ja äänet mitä naapurista kuuluu.
 

Yhteistyössä