Joku muukin koukussa hay day peliin? Jutellaanko siitä vähän :)

  • Viestiketjun aloittaja faniiii
  • Ensimmäinen viesti
faniiii
ihmetyttääkö pelissä jokin? Miten sitä pitäisi sun mielestä pelata?

Omasta mielestäni ei pitäisi myydä mitään mikä ei ole valmis tuote, siis esim voita, juustoa tms.

Yritän pitää rahat kokoajan puolessa miljoonassa, jotta ne ei lopu kesken jos kaupasta löytyy jotain hyvää. Ja näin saan heti ostettua uuden valmistuskoneen jos saan levelin.
Alussa myin laajennusjuttuja, mutta nyt säästän kaikki, paitsi kylän vasarat yms.

Rahaa kerään valmiista tuotteista joita kertyy varastoon yli 10kpl, sekä viljelyistä

Level 62
varastotila 700
viljavaraston tila 525

Jotain vinkkejä muillakin varmaan antaa?
 
"a p"
No en ole oikein löytänyt sellaista, jossa olisi kaikki aktiivisia pelaajia :(

Kukaan ei ikinä auta sinistä laatikkoa laivassa, tai no ehkä äitini joka on samassa naapurustossa
 
HippuTAR
No mä "löysin" ton pelin muutama päivä sitte. Ja satun olemaan helposti koukuttuvaa sorttia...

Oon vasta levelillä 19.

Näin alkuvaihees vaan tuppaa toisinaan ärsyttämään tekemisen puute. Ja rahan keräämisen hitaus.
 
"a p"
Mun äiti auttoi mua alussa, myi mulle yhdellä kolikolla laajennusjuttuja joita laitoin sitten täydellä hinnalla myyntiin. Näin sain edes vähän kerättyä rahaa :)

Vinkkinä sellainen, että älä myy niitä maitoja, juustoja yms. Valmista niistä jotain ja myy tuote. Sama homma laajennusjutuissa, laajenna tavaravarastoa, jotta sulle mahtuu sinne jotain. Oli tosi tyllsää pelata kun mahtui vain muutama kymmenen tavaraa kerrallaan.
 
"a p"
Vielä yks vinkki siihen, miten saa seuraajia. Mulla nyt 31

Ensimmäiset myyntipaikat täyteen 10kpl laajennusjuttuja tai muita hyviä, kun ne on myyty niin et poista niitä sieltä. Sit perimmäisiin muutama kpl vain jotain parempia ja jätät ne sinne, väliin jotain heinää tms huonompaa jotta näyttää kuin ois vasta laitettu myyntiin.

Sit mainostat sitä 10kpl laajennusjuttua :D

Aika moni tahtoo alkaa seuraamaan. Tasaisin väliajoin kun laittaa jotain hyvää myyntiin, eikä poista niitä sieltä ihan heti (onnistuu jos ei ole rahapula tai varastot täynnä) niin seuraajat jäävät
 
"Hayday"
Mä kanssa tykkään pelata sitä, vaikka kyllästynkin välillä siihen.

Ostatteko te timantteja? Mä en ja se varmastikin hidastaa välillä kasvamista. Oon kuitenkin jo tasolla 59.

Mä en tosta seuraajien kasvamisesta oo samaa mieltä. Jos mä huomaan, että joku ei myy semmoista tavaraa kuin mä haluan, ett on vain "sisäänheitto"tuote, pistän sen nopeasti pois. Ja mulla on hyvin seuraajia, vaikka en niitä yritä kerätä. Mitä hyötyä sillä mahdollisimman suurella määrällä on (esim. 20 verrattuna 30 kpl)?
 
"a p"
Sisäänheittotuote saa ne seuraajat ottamaan sut seurattavaksi, eihän se sitten toimi jos sen jälkeen ei ikinä myy mitään hyvää. Mulla on kokoajan ainakin jotain hyvää myynnissä ja koju ei ole tyhjä muutakuin yöaikaan. Usein mainostamisen jälkeen laitan vielä lisää tavaraa ja ne ei päädy lehteen asti, aina joku seuraaja ne käy ostamassa
 
"entinen"
Hay Day on kiva peli. Nyt korkeammilla tasoilla ollessa olen lopettanut sen pelaamisen ihan siitä syystä, että pelkkään farmin ylläpitoon kylän, kalastuksen ja muiden juttujen kanssa meni ihan älytön aika. Olen tasolla 102. Seuraajia oli parhaaseen aikaan yli 80. Ladossa tilaa muistaakseni 1900 ja siilossa abouttia saman verran. Olisin halunnut aloittaa alusta, mutta peliä ei saa nollattua, tylsää. Jotkut seuraajat tuntuivat suorastaan kyttääjiltä, se ei ollut kivaa.
 
"a p"
ja hyöty: saat nopeammin apua tietysti. Mä ainakin säännöllisesti klikkaan sieltä alhaalta sitä huutomerkin kuvaa ja autan niitä kavereita joita vain pystyn. Seurattavat tulee sinne sun kaverit palkkiin
 
Kokemusta
Pelaam sitä päivittäin, mutta en varsinaisesti ole koukussa...
Level taitaa olla nyt 47.
Itse olen huomanut, että farmilla vieraileville ei kannata myydä mitään, kun ne maksavat niin huonosti...seuraajia ei ole, kun en niitä jaksa haalia. Ajanvietettä vaan.
 
"a p"
Mutta sitten jää saavutus saamatta, mikäli et myy niille vierailijoille.

Itselläni on se täynnä, olen myynyt niille 2500 kertaa.

Ei montaa saavutusta ole suorittamatta, mutta 30 rekkatoimitusta en ole onnistunut saamaan 30 minuutissa. Pitäis olla varastot täynnä tavaraa jotta onnistuis ja just vielä oikeita tavaroita.

nyt suoritettu 107/126
 
nouppi
Taso 53
Lato 775
Viljavarasto 700

Suoritettu 92/126

Kiva peli, mitäpäs sitä muuta voi sanoa! En ole aiemmin mistään peleistä sen suuremmin innostunutkaan, mutta tämä on ollut mukava. Kesäksi varmaankin jää tauolle ja syksyllä taas on aikaa jatkaa.
 
Taso 63
Naapurusto: Heinäset

Perustettiin just et saataisiin vaan aktiivista porukkaa nin et pärjätään kisoissakin. Ollaan korkeilla tasoilla niin on helppo auttaa muita ja auttaa kyllä kummasti esim laivatilausten kanssa kun muutamalta pelaajalta saa aina kamat. Kisoissa ollaan vedetty melkein 1000 pistettä/ tyyppi et hyvin pärjätään vaikka meitä on vasta 5.

Viljavarastosta ja ladossa itsellä on tilaa noin 1000.
 
vierailija
Voisiko joku neuvoa maksaako se tievarsikojussa myyminen ?

Mitä siinä tarkoittaa kohta ilmoita lehdessä 3T ? maksaako se ilmoittaminen ??
Sitten välillä lukee, etttä ilmoita ilmaiseksi.

Voiko siinä pelissä ostaa vahingossa jotain, mitä muuta on myynnissä kuin kolikoita ja timantteja ?
 
vierailija
Onko tuota av- mammojen omaa naapurustoa olemassa, kun ei sitä haulla löytynyt? Entä miten aktiivinen tuo heinäset on? Vai eikö sinne vain oteta vastaan? Kertokaa joku hyvä naapurusto, kun mitään ei tahdo löytyä. Vai löytysikö aktiivista porukkaa, jotta perustettaisiin uusi?
 
vierailija
Onko tuota av- mammojen omaa naapurustoa olemassa, kun ei sitä haulla löytynyt? Entä miten aktiivinen tuo heinäset on? Vai eikö sinne vain oteta vastaan? Kertokaa joku hyvä naapurusto, kun mitään ei tahdo löytyä. Vai löytysikö aktiivista porukkaa, jotta perustettaisiin uusi?

Meidän naapuruston Tunnolliset työmyyrät mahtuu vielä väkeä. Ollaan erittäin aktiivisia ja autetaan aina toisiamme sekä ollaan aktiivisia derby kisoissa
:)
 

Yhteistyössä