Joku muukin koukussa hay day peliin? Jutellaanko siitä vähän :)

  • Viestiketjun aloittaja faniiii
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laivapisteillä tavoitellaan Laivapisteiden metsästäjä -saavutusta. Viimeinen "ansiomerkki" vaatii 15 000 laivapistettä, mutta palkinnoksi saa 50 timanttia ja 3000 tähteä.

Itselläni laivapisteitä nyt 12 063 / 15 000. Ikuisuus tuntuu menevän keräämiseen enkä vuoden -15 aikana laivoihin enää aikaa tuhlannutkaan. Jos joskus on "helppo" laivatilaus niin toki laivan pistän silloin matkaan. Aika vähän tulee pelattua muutenkaan.
 
4040
Olen pelannut tätä peliä just vuoden verran, tasolla 61 olen nyt. En enää ole niin koukussa mitä silloin aiemmin mutta kyllä mä silti siellä joka päivä käyn. Timantteja mulla ei ole oikeastaan yhtään... rahaa sen sijaan ihan älyttömästi, nytkin noin 3,5 miljoonaa kolikkoa! Olen saanut avattua koko farmini lukuun ottamatta osioita siitä tien varressa olevasta pikku pläntistä, Kalastusalue kokonaan avattu. Kylä ei kiinnosta mua yhtään... siitä olen avannut sen verran että ne kioskit sun muut mahtuu sinne mutta kiinnostus kylää kohtaan aika nolla. En hirveästi ole laajentanut latoa ja sitä toista, oiskohan kummassakin tilaa noin 600. Mulla on oma naapurusto jossa olen vain minä. :D Timantteja tykkäisin saada mutta en raaski niitä ostaa. Alussa tuli niitä ostettua.
 
vierailija
Hei! Jos on innokkaita haydayn pelaajia ja pidät derby kisoista niin liity hayday derby länsi-suomi naapurustoon. Meitä on 8 pelaajaa vakituisesti ja olemme mestariliigassa. Kaipaamme lisää väkeä naapurustoomme ja keskitymme derbyyn unohtamatta farmin hoitoa.
 
vierailija
Löytyykö ketään, joka haluaisi pelata derbyä voitosta tosissaan? Oon levelillä 110 ja laitoin oman naapuruston pystyyn, jossa pelaan nyt toisen farmini kanssa.

kaipaan pelaajaa tai pelaajia, joilla on farmi kunnossa. Eli koneet laajennettu, kala-alueet laajennettu, kylä laajennettu riittävän iso lato (itsellä 3350) jne. Toisin sanoen on valmiudet pelata siten, että tehdään nopeasti täydet pisteet ja laivoja voi lähetellä tilanteilla silloin tällöin. Vastaile tänne, jos kiinnostaa. Katsotaan, jos vaikka pelattaisiin yhdessä kisaa derbyn kultapokaaleista.
 
vierailija
Tarkennusta edelliseen viestiin. Laivoja pystyt siis lähettämään tarvittaessa timanteilla mutta ei ole tarkoitus laittaa paljoa rahaa pelaamiseen. Muutama euro kuukaudessa kuitenkin menee, että voidaan voittaa mestariligassa tiukkoja pelejä. Tai sitten koneet on valmiina, että tuotantotehtävät sujuvat hetkessä. Lisäksi on valmius pelata jonkin verran myös päivällä eikä vain iltaisin ja viikonloppuisin.

Lähdin melko hyvin menestyneestä naapurustosta, koska aktiivisuuden tasossa oli niin isot erot. Tiukkoja kisoja, kun ei voiteta, jos yksikin jää pahasti jälkeen.

Nyt on haussa tosi pelaajia, jotka haluavat laukata kovaa. Vastaa tänne, jos kiinnostaa pelata voitosta ja vain voitosta :)
 
vierailija
Heippa! Olemme Pink Jubilee FIN ja etsimme aktiivisia jäseniä uuteen naapurustoomme! Derbyämme aktiivisesti ja laajennamme varastoja yhdessä jokaiselle, jotta pystytään panostamaan myös tuotantoon. Jäsenemme ovat tasoilla 47-75. Tällä hetkellä teemme derbyssä vain
+300 tehtäviä ja tarkoituksena olisi päästä palkinnoille. Naapurustomme on K18!
 
vierailija
Onko tuota av- mammojen omaa naapurustoa olemassa, kun ei sitä haulla löytynyt? Entä miten aktiivinen tuo heinäset on? Vai eikö sinne vain oteta vastaan? Kertokaa joku hyvä naapurusto, kun mitään ei tahdo löytyä. Vai löytysikö aktiivista porukkaa, jotta perustettaisiin uusi?
. Mä olisin ainakin aktiivinen mut oon 18 lv nii en tiiä otettaisko mua siihen.
 
vierailija
Tarkennusta edelliseen viestiin. Laivoja pystyt siis lähettämään tarvittaessa timanteilla mutta ei ole tarkoitus laittaa paljoa rahaa pelaamiseen. Muutama euro kuukaudessa kuitenkin menee, että voidaan voittaa mestariligassa tiukkoja pelejä. Tai sitten koneet on valmiina, että tuotantotehtävät sujuvat hetkessä. Lisäksi on valmius pelata jonkin verran myös päivällä eikä vain iltaisin ja viikonloppuisin.

Lähdin melko hyvin menestyneestä naapurustosta, koska aktiivisuuden tasossa oli niin isot erot. Tiukkoja kisoja, kun ei voiteta, jos yksikin jää pahasti jälkeen.

Nyt on haussa tosi pelaajia, jotka haluavat laukata kovaa. Vastaa tänne, jos kiinnostaa pelata voitosta ja vain voitosta :)
kiinnostaa, olen41 taso ja alaikäinen poika.
 
vierailija
Laivapisteitä keräämällä saat hyviä palkintoja valkoisesta talosta. Klikkaa taloa, niin näet sieltä kaikki tavat kerätä erilaisia palkintoja. talon kattoon tulee palkintomerkki, kun olet sellaisen saavuttanut. Se pitää lunastaa klikkaamalla ensin taloa ja sitten siellä olevaa palkintoa.
 
vierailija
Millä saa poistettua naapurustosta tyypin, joka kirjottelee todella härskejä juttuja ja kun hänet ilmiantaa, niin uhkaa ilmiantaa meidät kaikki? Olisi kiva vain pelata, eikä lukea hänen alapääjutujaaan.
 
vierailija
Millä saa poistettua naapurustosta tyypin, joka kirjottelee todella härskejä juttuja ja kun hänet ilmiantaa, niin uhkaa ilmiantaa meidät kaikki? Olisi kiva vain pelata, eikä lukea hänen alapääjutujaaan.
En tiedä. Ehkä voisit ottaa yhteyttä ylläpitäjään. Tai onkohan ryhmän johtajalla joku sellainen ominaisuus, että hän voi poistaa jäseniä. En tiedä.

Itse olen tasolla 80. 2 ryhmästämme on ollut kuukausia pois ja sitten on vielä tyttäreni, joka pelaa laiskasti. En oo viitsinyt derbytä yksin.
 
vierailija
ihmetyttääkö pelissä jokin? Miten sitä pitäisi sun mielestä pelata?

Omasta mielestäni ei pitäisi myydä mitään mikä ei ole valmis tuote, siis esim voita, juustoa tms.

Yritän pitää rahat kokoajan puolessa miljoonassa, jotta ne ei lopu kesken jos kaupasta löytyy jotain hyvää. Ja näin saan heti ostettua uuden valmistuskoneen jos saan levelin.
Alussa myin laajennusjuttuja, mutta nyt säästän kaikki, paitsi kylän vasarat yms.

Rahaa kerään valmiista tuotteista joita kertyy varastoon yli 10kpl, sekä viljelyistä

Level 62
varastotila 700
viljavaraston tila 525

Jotain vinkkejä muillakin varmaan antaa?


sain sellaisen valkoisen käärön eikä hajuaakaan mihin sitä käytetään tai mistä mäen sen käärön
 

Yhteistyössä