Oltiin kaupassa käymässä ja 5vuotias meni odottamaan meidän ostamia tavaroita kassan taakse(tykkää kattoa ku ne tulee liukuhihnaa pitkin kohti).Meitä ennen asioinut mummo pakkasi tavaroitaan sen vieressä ja alkoi lässyttää ihan onnessaan meidän pojalle.Sit se kaiveli laukkuaan ja antoi sille mariannea tai jotain muuta vastaavaa karkkia.Ite olin just allekirjoittaas kuittia ja kaikki tapahtui niin nopeaa, etten ehtiny sanoa mitää ennenku poika oli vetässy karkit napaansa.Ku katoin mummoa kummissani niin se sanoi että ku poika oli niin reipas ja ihana niin hän ei millään malttanu olla antamatta.
Ei siinä mitää,ei mun elämä lopu jos hyväntahtoinen mummu antaa pojalle karkin.Mutta tuli vaan sellanen olo,että eikö mummun olis ollu fiksua kysyä lapsen vanhemmalta ensin että saako antaa vai ei??? Onko kellekkään muulle käyny näin? Itelle ei ikinä ennen ja rupesinkin miettimään,että pitäiskö pojalle entistä voimallisemmin paasata siitä,ettei vierailta ihmisiltä saa ottaa vastaan mitään...kyllä se sen periaatteessa tietääkin,mutta moniko 5vuotias malttaa kieltäytyä ku herttainen mummu tyrkyttää karkkipussista karkkeja...
Ei siinä mitää,ei mun elämä lopu jos hyväntahtoinen mummu antaa pojalle karkin.Mutta tuli vaan sellanen olo,että eikö mummun olis ollu fiksua kysyä lapsen vanhemmalta ensin että saako antaa vai ei??? Onko kellekkään muulle käyny näin? Itelle ei ikinä ennen ja rupesinkin miettimään,että pitäiskö pojalle entistä voimallisemmin paasata siitä,ettei vierailta ihmisiltä saa ottaa vastaan mitään...kyllä se sen periaatteessa tietääkin,mutta moniko 5vuotias malttaa kieltäytyä ku herttainen mummu tyrkyttää karkkipussista karkkeja...