Joku hyvä kirja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Päätin juuri, kun en ole vuosiin lukenut MITÄÄN kirjoja, että nytpä menen ja lainaan jonkun.

Kertokaas mikä olisi hyvä kirja?
Mitään ylifiksua luettavaa se ei saisi olla, koska en ole sellainen todellinen "keskittyjä" tyyppi joka joutuu ajattelemaan kamalasti lukiessaan :D

Eli joku mielenkiintoinen kirja ja perustelkaa minkä takia ja millainen se teidän mielestänne on :)

Meniköhän liian vaikeaksi? :D

Caterine Cooksonin kirjat, Robin Cookin kirjat ja Thomas Harrisin kirjat. noi nyt ainaki tuli mieleen.. Wilbur Smith osaa kans kirjottaa, mut niissä on haitta puoli et ne on paksuja ja mukaansa tempaavia..

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kerro nyt hieman enemmän.

Minkätyyylisistä teeveeohjelmista pidät, vaikka.

Voi apua! Mun maku on NIIIIIIN laaja. Mut tykkään erityisesti suomalaisista ohjelmista / elokuvista. En tiedä auttaako se paljon :P

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kerro nyt hieman enemmän.

Minkätyyylisistä teeveeohjelmista pidät, vaikka.

Voi apua! Mun maku on NIIIIIIN laaja. Mut tykkään erityisesti suomalaisista ohjelmista / elokuvista. En tiedä auttaako se paljon :P

Mainitsepa joku mielestäsi hyvä kirja jonka olet joskus lukenut..
Tai vaikka joku elokuva..

Nicholas Evans,Tami Hoag,John Grisham.Suomalaisista Remeksen kirjat ja Laila Hietamiehen Lappeenranta-sarja (siihen kuuluu 7 kirjaa,alkaa Lehmusten kaupunki-nimisellä kirjalla) Raid kirjat on kanssa ihan hyviä.
Mä olen ihan kirjafriikki ja menee kaikki laidasta laitaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-ihminen:
Nicholas Evans: Tuli sielut. Todella hyvä kirja, romantiikkaa, draamaa, jännitystä. Kirja todella vie mennessään. Eikä vaadi "turhaa ajattelua" =)

Tää kuulosti kivalta, taidanpa hakea ihan ensitöikseni tämän!!

KIIIIITOS vastauksistanne mamat! :) Pistän nuo ylös niin voin sitten valita seuraavaksi jonkun noista teidän muista valitsemista! :) jihuuu

Tähän keskusteluun voin varmaan hypätä, kun juuri illalla kirjastossa kävin...Lainasin Leena Lehtolaisen Ennen lähtöä, Nora Robertsin Menneisyyden vangit ja Sydänyö...Kuka on lukenut nuo, tai jonkun noista? Kommentteja? Mistä aloitan, ehdotuksia! :wave: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Tähän keskusteluun voin varmaan hypätä, kun juuri illalla kirjastossa kävin...Lainasin Leena Lehtolaisen Ennen lähtöä, Nora Robertsin Menneisyyden vangit ja Sydänyö...Kuka on lukenut nuo, tai jonkun noista? Kommentteja? Mistä aloitan, ehdotuksia! :wave: =)

Robertsin kirjat olen lukenut ja ihan hyviä ovat.Aloita Menneisyyden vangeista :)

Alkuperäinen kirjoittaja lukutoukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:

Robertsin kirjat olen lukenut ja ihan hyviä ovat.Aloita Menneisyyden vangeista :)

Tästä kommenttien ja ehdotuksien ruuhkasta valitsen tän sun ehdotuksen! :D Kiitos vaan! Nyt hyppään sohvalle lukemaan, lapset jo nukkumassa!

Yhteistyössä