Naisasiaspedeilyt vosii oikeasti lopettää, miehet jo nyt tiukemmalla. Tasa-arvon ohi ollaan mielestäni menty jo mutta naiset vain haluavat lisää ja lisää, todella epäreilua ja kohtuutonta.
Rakastan omaa tyttöystävää ja pidän yleisesti naisista, jotka haluavat tasa-arvoa. Feministit ajavat vain omaa etuaan, vaikka naiset ovat miehiä onnellisempia ainakin täällä.
Niin ja Annelle: Onnea vain lapsesta, toivottavasti aikuistut tämän jälkeen ja alat kunnioittamaan miehiäkin.