T
Trew
Vieras
... on synnyttänyt?
Ja kumpi tuli? Jos tulee tyttö niin hänestä varmaan kasvatetaan aika naisasianainen. Hyvä niin
)"
- Tällaista on "Feministi" vähän akaa sitten kysellyt...
Siihen feminismiin voi tutustua vaikkapa täällä:
http://www.lapsenoikeus.info/lakisaateinen-feminismi-kevat-nousiainen-syksy -laskiainen.html
Ja kumpi tuli? Jos tulee tyttö niin hänestä varmaan kasvatetaan aika naisasianainen. Hyvä niin
- Tällaista on "Feministi" vähän akaa sitten kysellyt...
Siihen feminismiin voi tutustua vaikkapa täällä:
http://www.lapsenoikeus.info/lakisaateinen-feminismi-kevat-nousiainen-syksy -laskiainen.html