Jokos teillä siivotaan joulua pois? Uudet paremmat elämäntavat hyvällä mallilla ja silleen?

• Viestiketjun aloittaja vietas
  • Ensimmäinen viesti
Eih...
[QUOTE="tiiu";29401323]lähtivät jo joulupäivänä ja tänään nakkasin joulutähden roskiin. Ei jaksa katella. nyt kun alkais lapsilla vielä koulu niin arki alkais taas ja ois tekemistä[/QUOTE]

Teitä arjen rakastajia ja kaipaajia minä en ymmärrä yhtään. Onneksi ei tarvikaan.

halipupu harmaana
Ei nyt vielä joulua siivota pois. Muuten kyllä tuli siivottua, kun tulee tänään kaveri perheineen kylään. Huomenna lähden lasten kanssa vielä reissuun ja kun sieltä palataan, niin sitten heitetään kuusi pihalle ja laitetaan joulutavarat pois. Jouluverhot annan yleensä olla keittiön ikkunassa vielä jonkun aikaa.

"kahden äiti"
No ei siivota todellakaan vielä joulua pois. Tuossa parin viikon päästä vasta mutta silloinkin jätetään vielä valot ja lyhdyt partsille. Nekin lähtee sitten säilöön viimeistään helmikuun lopulla. Elintapoja on miehen kanssa pohdittu ja niissä ei mitään mainittavampia korjauksia ole joten samalla tavalla mennään kuten viime vuonnakin mentiin. :)

Joulujutut otan varmaan loppiaisena pois, tuo kuusikin on niin nätti että saa loistaa valoaan. :) Nuo kyntteliköt toimii vielä viikon-pari yövaloina noille lapsille jotka pelkää välillä pimeää öisin.

Mun uudenvuodenlupaukset eivät yleensä pidä, joten en kovin hurjia lupauksia ole tehnyt. :D

Viimeksi muokattu:
mitäs minä sanoin
Pakkohan jokaisen palstalaisen on heittää kuusi jo nyt ulos kun kuusta laitettiin jo paria viikkoa ennen joulus,samoin käy koristeille ja valoille :LOL: Meillä joulu kestää loppiaiseen asti-

Yhteistyössä