isoäiti mölykylästä Aktiivinen jäsen 04.05.2007 26 699 2 36 24.12.2008 #2 suklaa pursuaa jo korvista ja kinkku on vielä ulkona jäähtymässä
K Kukuliina Jäsen 01.05.2007 510 0 16 24.12.2008 #4 joo.. "maistanut" sana voidaan korvata "tankannut" :ashamed:
M Murrr Vieras 24.12.2008 #6 Ei oo tullu maisteltua mitään koko päivänä,vatsa kurnii.. Anoppilan joulu.. jouluruoka vasta illalla..
Ei oo tullu maisteltua mitään koko päivänä,vatsa kurnii.. Anoppilan joulu.. jouluruoka vasta illalla..
D drakonia Aktiivinen jäsen 20.09.2008 1 629 0 36 24.12.2008 #9 No kinkkua ei taalla tuu olemaan, mut lohta laitan uuniin myohemmin. Riisipuuro on parhaillaan uunis Suklaata nyt on menny...joka paiva tan(kin) viikon aikana
No kinkkua ei taalla tuu olemaan, mut lohta laitan uuniin myohemmin. Riisipuuro on parhaillaan uunis Suklaata nyt on menny...joka paiva tan(kin) viikon aikana
B Bonaire Aktiivinen jäsen 07.10.2006 21 378 0 36 24.12.2008 #10 juuh..kalkkunaa ja suklaata :$ :$ :x :x