hyvä käyttäytyminen ja jouluruuat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

serena

Vieras
menemme jouluna anoppilaan ja joudumme syömään siellä. en halua pahoittaa anopin enkä apen mieltä, mutta minä inhoan jouluruokaa, ja lisäksi olen kasvissyöjä eli en todellakaan syö kinkkua en kalaa enkä kanaa. mites tässä tilanteessa tulisi toimia? otanko mukaan omat eväät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikä anoppilassa tiedetä että olet kasvissyöjä? Kannattaa varmaan sopia etukäteen että tuot tiettyjä ruokia tms.

ei tiedetä tai en ole ihan varma. voi olla että mieheni on sanonut äidilleen minun olevan kasvissyöjä, mutta voi olla ettei hän muista asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja serena:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikä anoppilassa tiedetä että olet kasvissyöjä? Kannattaa varmaan sopia etukäteen että tuot tiettyjä ruokia tms.

ei tiedetä tai en ole ihan varma. voi olla että mieheni on sanonut äidilleen minun olevan kasvissyöjä, mutta voi olla ettei hän muista asiaa.

Sitten kannattas varmaan asiasta vinkata hälle. Tietäs sitten varautua.
 
No sinuna keskustelisin asiasta etukäteen, koska muuten voi olla, että jäät kokonaan ilman ruokaa. Varmaan anoppilassa on rosollia tms., mutta eihän sellaisella elä. Ehdottaisin anopille tuovani muutamaa sorttia omia ruokia, joista voi syödä muutkin.
Mitä muuten yleensä syöt jouluisin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sinuna keskustelisin asiasta etukäteen, koska muuten voi olla, että jäät kokonaan ilman ruokaa. Varmaan anoppilassa on rosollia tms., mutta eihän sellaisella elä. Ehdottaisin anopille tuovani muutamaa sorttia omia ruokia, joista voi syödä muutkin.
Mitä muuten yleensä syöt jouluisin?

porkkana ja lanttulaatikkoa sekä leipää ja riisipuuroa.
 
Sano että voisit tehdä itsellesi jotain kasviskiusausta ... jotta anopin ei tarvitse niitä alkaa tekemään.

Meilläkin on joulupöydässä vaikka mitä kun jokainen ronkeloi jostain. Yksi ei syö kinkkua, toiset ei kalaa, yksi ei laatikoita... Joukossa on myös yksi kasvissyöjä.
 

Yhteistyössä