S
serena
Vieras
menemme jouluna anoppilaan ja joudumme syömään siellä. en halua pahoittaa anopin enkä apen mieltä, mutta minä inhoan jouluruokaa, ja lisäksi olen kasvissyöjä eli en todellakaan syö kinkkua en kalaa enkä kanaa. mites tässä tilanteessa tulisi toimia? otanko mukaan omat eväät?