Syökö teidän kissa(t) kinkkua?

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Itse kävin äsken tekemässä pari karjalanpiirakkaa johon laitoin kinkkua päälle. Kissa tuli siihen norkoomaan ja huvikseni kokeilin syökö kinkkua. Pari maistiaista annoin ja olis tahtonu lisääkin. Sai muutaman suupalan :D
Koiralle koitti herkkupäivä, kun sai kinkun potkan järsittäväksi :p
 
Meidän nirsoperse syö kaikkia kalliimpia ruokia. Ei puhettakaan että esim. lenkkimakkara kelpais :o Kinkku ja graavilohi käy, samoin kylmäsavulohi :snotty: Ja katkaravut :saint: Hienoperse se on. Ja tuo mies senkun hemmotelee sitä koko ajan :D
 
Meillä toinen syö sitä todella mielellään.. oli jopa miehen kanssa paistamassa sitä ja sitten myös maistamassa kun saivat sen kypsäksi. Keittiöönk'' et rauhassa saa mennä etteikö olisi kinkun kerjuun aika..
Toinenkin syö mutta ei oikein taijja ymmärtää sen päälle kuitenkaan niin hyvin kuin toinen.
 

Yhteistyössä