Joko voisin alottaa

  • Viestiketjun aloittaja Aronia
  • Ensimmäinen viesti
Aronia
Eli täydellinen ruokaremppa jne. pitäis alottaa. Kiloja on elämän varrella kertynyt ihan liikaa :ashamed: ja oma kuva ärsyttää niin ettei mitään rajaa \|O !!!!

Raskaus ajan kiloja ihme kyllä ei oo enää yhtään eli nyt keikutaan siinä samassa painossa kun ennen raskautta, jotain (omasta mielestä) 30-35 kg pitäis saada pois. Mun tyttö on nyt semmosen reilut 8 kk eli ei tissimaitokaan ole enää pääravinto.

Sellasta vaan, että kait sitä vois jo kevyesti alotella, niinku pehmeenä laskuna ja sitte kun lopettaa imetyksen kokonaan niin panna asioihin vauhtia? Millasia kokemuksia teillä muilla on?

Mä oon vaan niin toivoton "herkkuperse" :ashamed: , että siitä ne mun kilonin suurimmaks osaks johtuu. Tiedän kyllä mitä pitäis syödä ja kuin paljo ja miten liikkua jne.

Sillä mä tätä alotusta vaan kyselen kun sain vähän huutia! Mulle ilmotettiin että varsinainen laihdutus pitää jättää sitte sinne kun ei enää imetä ja varsinkin kun ei niitä raskauskiloja enää oo niin ei saa laihduttaa. Kun sitä ei kehtaa ees peiliin kattoo ja saati ne valokuvat sitte :( :( :(

No tästä tuli nyt aika pitkä valitus. Kiva jos joku jaksoi lukea ja kertois omista kokemuksistaan!
 
5xäiti
Täällä sama virsi soi....Nyt alan oleen painossa ennen raskautta...(poika kohta 5kk)...mutta meillä mennään vielä täysimetyksellä, joten en ole vielä ruuan määrää pudottanut vaan yrittänyt herkkuja karsia ja liikuntaa lisätä, viiskiloa on pudonnut näillä opeilla tähän mennessä...Vielä ois urakkaa edessä...
 
Tintti1010
heipsan!! Nyt sinulle on annettu väärästä asiasta huutia!! Nimittäin laihdutuksen SAA aloittaa kun vauveli on 4 kk ja syö lisäruokaa!!! Joten voit aivan hyvin aloittaa!!! :)
Sinun lapsi on jo niin iso että ei mitään ongelmaa!!!
Tsemppiä oikein kovasti urakkaan ja aurinkoista kesää!!! B) B) B)
 
Mä en ikinä edes kysellyt koska saa ja koska ei, ja pyrin siihen että se mikä tuntuu itsestä hyvältä on ok. Täysimetyksellä ei ylimääräsiin jäänyt aikaa eikä energiaa, ja kiinteiden alotuksen jälkeenkin ajanpuute oli suurin syy siihen miksi en ole itseäni aiemmin ottanut niskasta kiinni. olenkohan ottanut vieläkään? No, ainakin lenkkeilen enmmän. ;)
 
Painonvartijoihin saa mennä kun lapsi 4kk. Eikös asia ollut niin että kun lapsi on yli puolivuotias niin tissimaito ei ole ravitsemuksellisesti enää niin merkityksellistä kuin aikaisemmin ja kun lapsi saa lisäruokaakin jo. Kyllä sitä voi jokatapauksessa karsia turhat kalorit ruoasta imetyksen aikana ja tietty muutenkin. Pitää syödä terveellisesti niin kyllä se lapsi tarpeensa saa ja äitikin pysyy terveenä.
 

Yhteistyössä