Kyllä tässä hetken vielä jaksaa, jos löytyy auttajia?!Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:otetaanko vielä peliä vai mennäänkö nukkumaan? :xmas:
Sama homma, kokeillu joka kohtaa jo klikkaaAlkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall:
En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Klikkaamalla muistaakseni vasemmasta reunasta tassua, sieltä ylhäältä.Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Miten se käännetään?
En saa edes sitä käännettyäAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Laitoitko sen isoksi siihen näytölle sieltä alhaalta oikealta mitähän siinä napissa lukee jotain about items tai vastaavaa?Alkuperäinen kirjoittaja viera:En saa edes sitä käännettyäAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
Miten sait sen käännettyä?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:NO huh viimein läpi. Kiitoa avusta Sain sen, kun tajusin kääntää tuon tassun.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Laitoitko sen isoksi siihen näytölle sieltä alhaalta oikealta mitähän siinä napissa lukee jotain about items tai vastaavaa?Alkuperäinen kirjoittaja viera:En saa edes sitä käännettyäAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Se piti muistaakseni klikata sieltä aivan tassun päästä, että se kääntyi avaimeksi ja sitten hakata sitä taulua.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En tiedä auttaako, mutta oletko klikannut tassun isoksi ja kääntänyt niin, että avaajapuoli näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mun mielestä on kissan tassu. ainakin joku tassu on ja sillä ei putoa :headwall:
mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:http://www.123bee.com/play/aquarium-room-escape
onko tämä pelattu jo?
Mukana!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:http://www.123bee.com/play/aquarium-room-escape
onko tämä pelattu jo?