sukat joissa porot. porojen nenissä on värit.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ei nii..Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:uhhah. vaikeaa :/ se saamaton pukki ei anna myöten millekkää yhdistelmälle |O
Oon yrittäny jo kuusen pallojenki määrää ja yhdistettynä tähtien määrään ja eri järjestyksissäki, mut ei aukee |O
niin puuttuu ja se vasen sakara tähdestä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt on korttiin kirjoitettu. Se koodi puuttuu. :/
Sen jo unohdin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pop:niin puuttuu ja se vasen sakara tähdestä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt on korttiin kirjoitettu. Se koodi puuttuu. :/
No nyt keksin! Kiitos taas ajatuksen käännöstäAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Ihankuin siinä kalenterissa olis laskutehtäviä, eli ne värit vastaa niitä numeroita mikä on määrä sukissa, mutta se punainen tähtimäärä ei täsmää, enkä kyllä keksi mikä vikana tai onko se edes noin.
:flower: Pukki antautui.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34
mitä tuosta pitäs päätellä :ashamed: :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::flower: Pukki antautui.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34
Ai siinä oli laskuja. En kyllä silti ymmärrä sitä koodia.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:No nyt keksin! Kiitos taas ajatuksen käännöstäAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Ihankuin siinä kalenterissa olis laskutehtäviä, eli ne värit vastaa niitä numeroita mikä on määrä sukissa, mutta se punainen tähtimäärä ei täsmää, enkä kyllä keksi mikä vikana tai onko se edes noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mitä tuosta pitäs päätellä :ashamed: :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::flower: Pukki antautui.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34
mitä sä naurat? mulla ei ajatus juokse tänää (eikä kyllä muulloinkaa) ihan täysillä.. en tajuu sori.. oon huono tällasis päättelyiss..Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mitä tuosta pitäs päätellä :ashamed: :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::flower: Pukki antautui.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Jokaselle riville tulee 34
millä se pukki aukasee lootan? *ei nyt taas tyhmä tajuu*Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitä saksilla? Tähti on paikoillaan.
Mulla on varmaan liian vilkas mielikuvitus... pukki antautui... ja mitä siitä pitäis päätellä.... Ehkä mä oon valmis nukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mitä sä naurat? mulla ei ajatus juokse tänää (eikä kyllä muulloinkaa) ihan täysillä.. en tajuu sori.. oon huono tällasis päättelyiss..Alkuperäinen kirjoittaja Ina: