sen kortin saa siit numerotaulun takaa.. se tippuu ku klikkailee siit nuolen kohilta (mä taisin klikata siit tyhjält kohalt nuolen alla) sillä kissan tassullaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
Apuaaa!! :attn: :attn: :attn:
siis se taulu siinä telineessä jossa on väripalleroitakin.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
en mä ainakaan tehny mitäänAlkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:mitä niillä saksilla :ashamed:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:sen kortin saa siit numerotaulun takaa.. se tippuu ku klikkailee siit nuolen kohilta (mä taisin klikata siit tyhjält kohalt nuolen alla) sillä kissan tassullaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon nyt tutkinu kaikki paikat, mitkä muistuttaa kalenteria, mutta en saa korttia mistään :ashamed:
Jos oikein älysin: ei mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:mitä niillä saksilla :ashamed:
mit en muuten ratkasit ton koodin? *itselle täysi mysteeri koko koodin*Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
korttia kehiinAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä en saa tuota ovea auki?
Se kortti pudotetaan siitä oven luukusta.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä en saa tuota ovea auki?
En mä, vaan Hitsin Pimpula keksi, että joka riville pitää saada tulokseksi 34.Alkuperäinen kirjoittaja pop:mit en muuten ratkasit ton koodin? *itselle täysi mysteeri koko koodin*Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
no niinpä tietenkin, olinpas hölmö ku en ajatellu loppuun asti..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:En mä, vaan Hitsin Pimpula keksi, että joka riville pitää saada tulokseksi 34.Alkuperäinen kirjoittaja pop:mit en muuten ratkasit ton koodin? *itselle täysi mysteeri koko koodin*Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:4782
onhan sulla se kissantassuavain? sillä klikkaa nuolen kohdalta ja taulu putoaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall:
Älähän nyt. Kissantassulla vain klikkailet kalenteria, nuolta ja sen alapuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Ina:Mä varmaan luovutan, en saa sitä kalenteria putoamaan.... :headwall: