H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla vielä kesäkumit ja nastat laitan alle sitten vasta, kun on pakko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla vielä kesäkumit ja nastat laitan alle sitten vasta, kun on pakko
Milloin se pakko tulee? Kun huomaat joku aamu töihin lähtiessä että onkin lunta maassa ja kesärenkaat alla?
Joulukuun ensimmäinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla vielä kesäkumit ja nastat laitan alle sitten vasta, kun on pakko
Milloin se pakko tulee? Kun huomaat joku aamu töihin lähtiessä että onkin lunta maassa ja kesärenkaat alla?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Joulukuun ensimmäinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla vielä kesäkumit ja nastat laitan alle sitten vasta, kun on pakko
Itse laitoin (laitatin) viikko siten alle tuliterät talvinakit.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ei ole mikään ylpeilyn aihe että sinnittelee kesärenkailla mahdollisimman pitkään. Siinä on muidenkin henki pelissä kuin oma.