Sossuhan ei tarkoita samaa kuin huostaanotto tmv. ja alotuksessa jo mainittiin että äiti ei usko puhetta, hyvä että sinä uskoit.Mulla itselläni on sellainen tausta että hoidin kännissä pientä lastani kaverini kanssa. Otettiin pohjia ja se oli meistä jopa suunnattoman huvittavaa. Hoidetaan kännissä blaa blaa... Pari muuta kaveria laittoi sille sitten totaalisen lopun. Olin velvollinen varmaan ikuisuuden ilmoittamaan touhuistani myöhemminkin mutta se oli oikein. Sossu olisi ollut viimeinen vaihtoehto no joo vanhempani myös. Mun mielestä aina ei tarvitse tuhota elämää. Mä olisin varmaan aivan pohjalla ilman lapsiani ja kun ajattelee miten lapset jäis paitsi äidin rakkautta niin yhä hirveemmältä tuntuu. Sen takia aina on muitakin ratkaisuja kuin sossu. Se on ihan viimeinen vaihtoehto oikeasti.
Sieltä sossusta kun voi saada ihan vaan puhdasta apua. Kyllä se huostaanotto on ihan viimenen vaihtoehto!Mulla itselläni on sellainen tausta että hoidin kännissä pientä lastani kaverini kanssa. Otettiin pohjia ja se oli meistä jopa suunnattoman huvittavaa. Hoidetaan kännissä blaa blaa... Pari muuta kaveria laittoi sille sitten totaalisen lopun. Olin velvollinen varmaan ikuisuuden ilmoittamaan touhuistani myöhemminkin mutta se oli oikein. Sossu olisi ollut viimeinen vaihtoehto no joo vanhempani myös. Mun mielestä aina ei tarvitse tuhota elämää. Mä olisin varmaan aivan pohjalla ilman lapsiani ja kun ajattelee miten lapset jäis paitsi äidin rakkautta niin yhä hirveemmältä tuntuu. Sen takia aina on muitakin ratkaisuja kuin sossu. Se on ihan viimeinen vaihtoehto oikeasti.
Ja silti susta oli hauskaa dokata lasten aikana?Huostaanotto olis tullut. Mä olen siitä aivan varma koska olin muutenkin niiden kyyläyksessä. Enkä pelkkää puhetta olis uskonut.
Tietenkin myös noin. Sossulla vaan on tapana ylireagoida kaikkeen ja voit selittää itsesi helposti kuseen ihan mitättömistäkin asioista ja pikku valhe paisuu aivan älyttömyyksiin. En tarkoita nyt tätä vaan yleensä.SOSSU ei pilaa sinun ja lapsien elämää, vaan sinä itse toiminnallasi.
Paraskin puhuja. Itsellesi ei riittänyt edes "sossujen kyttäys". Ja mitäpä jos ei valehtelisi niille sossuille.No laittakaa sille sitten kovat ehdot. On se vähän outoa jos teistä ei kukaan kykene siihen.