Joko täällä kukaan odotteleen ukkosia...?

kovasti on kirjoitettu ja telkkarissakin ollut,että viikonlopun aikana saattaa tulla tai tulee tosi voimakkaita ukkosia,niin miltäs tuntuu?
minä kyllä mielenkiinnolla odottelen,vaan en mitään hirmumyrskyä haluaisi missä sähköt menee ja muuta tuhoa tulee,muuten sitä on kyllä mukava katsella.=)
 
Mä tykkään ukonilmasta, mutta en tietenkään toivo mitään sellaista myrskyä, että aiheutuu tuhoja. :) Tänään on mun mielestä eka kunnon hellepäivä (Helsingissä). Toki muinakin päivinä ollut hyvin lämmin, mutta tänään ei oikein edes ilma liiku, painostava ilma. Saa nähdä, milloin jyrisee.
 
Puhhuh
Minua eräs palstalainen neuvoi. Hänen ansiosta kestän helteet. Lämpimän nesteen juominen, lämmin suihku ja säännöllisesti kun syö niin kestää. Olen oppinut tykkäämään koska kesä on oikeesti tosi lyhyt. Syksy ja talvi ovat tosi pitkiä. Jos muutaman päivän tai pari kolme viikkoa kesässä on oikeita hellepäiviä niin kyllä tämän kestää. Oma asenteeni on osana ollut tämän helteen hyväksymistä. Nesteitä paljon yms. Itse juon pari litraa päivittäin "vissyä" ja lisäksi mehuja ja vettä. Kysykääpä vinkkejä KEITTIÖNOIDALTA.
 
Puhhuh
Jatkoa aikaisempaan viestiini sen verran että toki välillä sateet tekevät luonnolle hyvää. Nyt voisi vaikka vähän sataa kun on tosi tosi tosi kuivaa. Sade ja kunnon ukkosilma raikastavat todella siitepölyallergia oireitani. Olen niin allerginen kesälle mutta se ei haittaa nautintoa. On tämä ihanaa kun mittari näyttää 28 varjossa. Aamulla ihan paleli koiran kanssa lenkkiä tehdessä vaikka mittarissa oli seitsemän aikaan 23.
 

Yhteistyössä