Joko täällä on ruodittu Jasmin Mäntylän uusi miesystävä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyi

Vieras
Järkytyin kun luin Seiskan (joo,moinen roskalehti meille vielä tulee,mutta ei tule pitkään!!).

Jasmin 30 v seurustelee yli 60 v ukin kanssa. Kuvat olivat järkyttäviä.
Olen sitä mieltä että rakkaus ei katso ikää,mutta nyt tämä on jo sairasta!!!!!!
 
Järkytyin kun luin Seiskan (joo,moinen roskalehti meille vielä tulee,mutta ei tule pitkään!!).

Jasmin 30 v seurustelee yli 60 v ukin kanssa. Kuvat olivat järkyttäviä.
Olen sitä mieltä että rakkaus ei katso ikää,mutta nyt tämä on jo sairasta!!!!!!

Aikuinen ihminen aikuisen ihmisen kanssa. Mitä sairasta siinä on? Väität olevasi sitä mieltä, ettei rakkaus ikää katso... Silti tyrmäät toisten suhteen ilman, että voit tietää kuinka paljon heillä saattaisikaan olla juurikin sitä rakkautta välillään. Voinet muuttaa mielipiteesi, et seiso sen takana aidosti.
 
Tokihan kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, joten varsinaisesti asia ei muille kuulu. MUTTA pakko myöntää, että itseäni tommoinen ikäero (kumpaan tahansa suuntaan) ällöttää. Etenkin kun miehellä on uuden puolison ikäisiä lapsia.
 
Aikuinen ihminen aikuisen ihmisen kanssa. Mitä sairasta siinä on? Väität olevasi sitä mieltä, ettei rakkaus ikää katso... Silti tyrmäät toisten suhteen ilman, että voit tietää kuinka paljon heillä saattaisikaan olla juurikin sitä rakkautta välillään. Voinet muuttaa mielipiteesi, et seiso sen takana aidosti.

Oletko nähnyt sen seiskan jutun?
Se on järkyttävä!

Mun appiukko on 74 v ja huomattavasti paremmassa kunnossa kuin tämä mies!
 
Oikeasti,tunnen pariskunnan jossa nainen on jo harmaahapsinen (mutta kaunis),mies reilun 30 v.

Tuo seiskan juttu sai vaan kylmät väreet kulkemaan selkää pitkin! Kuka on nähnyt sen jutun ??
 
[QUOTE="aapee";26871020]Huom oletteko nähneet ne kuvat??[/QUOTE]
Ei, kun ei tilata seiskaa. Eikä kiinnosta pätkääkään muutenkaan koko juttu. Älkää nostako tätä ketjua koko ajan.
 
[QUOTE="aapee";26871020]Huom oletteko nähneet ne kuvat??[/QUOTE]

Olen nähnyt kuvat ja lukenut jutun. Ihan kivaa ajantappoa sinänsä, mutta elämässäni on "hieman" muutakin säpinää kuin vaahdota jonkun b-luokan julkkiksen seurustelusuhteista.
 
[QUOTE="aapee";26871020]Huom oletteko nähneet ne kuvat??[/QUOTE]

En ole nähnyt, eikä sillä ole väliä. En tuomitse/arvostele ihmisiä heidän ulkonäkönsä - enkä ikänsä mukaan.
 
[QUOTE="aapee";26871020]Huom oletteko nähneet ne kuvat??[/QUOTE]

P1020734.JPG
 

Yhteistyössä