Joko SINÄ olet vähentänyt lihansyöntiäsi?

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Raportti+Lihantuotanto+aiheuttaa+yli+puolet+kasvihuonekaasup%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4/1135250900585

Timppa: hirviä ei lasketa nyt mukaan otsikon kysymykseen :saint:

Ja minä: syömiset on taas lipsunut, mutta pyritään syömään lihaa alle neljänä päivänä viikossa.
 
kasvinsuojelija
Oletko ottanut huomioon, että kasvit ovat maapallon keuhkot? Syömällä kasveja tuhoat ilmaston. Pyrin suojelemaan kasveja ja pyydystämään itse ravintoni. Puluja ja kaloja riittää ja metsät ovat täynnä hirviä.
 
entäs nämä
Koirat kuluttavat enemmän ravinnokseen käsiteltyä lihaa päivässä kuin ihmiset :)
Paras olisi luopua koirista. Ei ne kuulu ihmiselle muutenkaan. Jos kaikki koirat sterilisoitaisiin niin päästäisiin melkoisesta ongelmasta eroon. Koirat ovat aika isoja keskimäärin. Pikkukoirat voisi armahtaa lemmikeiksi vielä vähäisen kulutuksen vuoksi.

Timpan lapset kuulemma syövät usein makkaraa vaikka lapsille ei saisi antaa edes kerran viikkoon makkaraa nitriittien takia ( vahvasti syöpää aiheuttavia ). Timpalle pitäisi laittaa makkaranostokielto :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja entäs nämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pikkukoirat?

:eek:
Vaikka chi hua hua :D
No mun mielestä pikkukoirat ovat maailman turhimpia koiriksi kutsuttavia elikoita, enteeksi vaan. Söpöjä, mutta turhia.


Eikä tartte alkaa huutaa |O mutta koira joka on , öh, söpö takki päällä tms, niin..... turha mikä turha.
Ennemmin suon vahtikoiralle tai työkoiralle liha-annoksensa.


Mä tiedän että mulla on nyt käsissäni paskakranaatti, mutta... :D
 
JEP
Alkuperäinen kirjoittaja entäs nämä:
Koirat kuluttavat enemmän ravinnokseen käsiteltyä lihaa päivässä kuin ihmiset :)
Paras olisi luopua koirista. Ei ne kuulu ihmiselle muutenkaan. Jos kaikki koirat sterilisoitaisiin niin päästäisiin melkoisesta ongelmasta eroon. Koirat ovat aika isoja keskimäärin. Pikkukoirat voisi armahtaa lemmikeiksi vielä vähäisen kulutuksen vuoksi.

Timpan lapset kuulemma syövät usein makkaraa vaikka lapsille ei saisi antaa edes kerran viikkoon makkaraa nitriittien takia ( vahvasti syöpää aiheuttavia ). Timpalle pitäisi laittaa makkaranostokielto :D
KANNATETAAN.!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja entäs nämä:
Timpan lapset kuulemma syövät usein makkaraa vaikka lapsille ei saisi antaa edes kerran viikkoon makkaraa nitriittien takia ( vahvasti syöpää aiheuttavia ). Timpalle pitäisi laittaa makkaranostokielto :D
Tä? Jos kesällä syövät muutamana päivänä peräkkäin makkaraa niin siitäkö pitäisi hätääntyä? :LOL: :LOL: :LOL: Ja minä en vähennä mitään minkään ilmastonmuutoksen tai minkään muunkaan takia. Vähentäkööt muuta jos siltä tuntuu, ei yksittäisen ihmisen (=minun) vaikuta mitään mihinkään.
 

Yhteistyössä