Joko on viikonlopun suunnitelmat kasassa? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

T

Vieras
Huomenta vaan!

Me lähdetään perheen kanssa mökkeilemään, tänään pitäis pakata jotta pääsee heti töistä ajeleen mökkiä kohti. Aivan ihanaa kun mulla ja miehellä kummallakin koko viikonloppu vapaata :)

Grillailua, kalastusta, saunaa, uimista, herkkuja, luontoa, mönkijä ajelua. Ihanaa =)
 
Noista kahdesta vaihtoehdosta valitsisin ap:n viikonlopun jostain syystä :snotty: Joo, on viikonlopun suunnitelmat kasassa. Juhlat tulossa ja kovasti hommaa. Onneks sentään toi lehtijuttu siirtyi eikä tule toimittaja tänään tekee juttua. Pitäs kait vähän nukkua et pääsis tonne kampaajalle raahautumaan. Onneks asuu tos naapurissa melkein.
 
oon niin onnellinen ettei oo yhtään mitään suunnitelmia viikonlopuksi... ja se olkoon mun viikonloppusuunitelma... ollut niin menoa ja meninkiä ja tulevina viikonloppuina samaa luvassa niin ihana olla vaan möllötellä ja tehdä mitä huvittaa ilman sen suurempia suunnitelmia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
oon niin onnellinen ettei oo yhtään mitään suunnitelmia viikonlopuksi... ja se olkoon mun viikonloppusuunitelma... ollut niin menoa ja meninkiä ja tulevina viikonloppuina samaa luvassa niin ihana olla vaan möllötellä ja tehdä mitä huvittaa ilman sen suurempia suunnitelmia...

Toi on kans hyvä että saa vain olla ja nautiskella jos siltä tuntuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
oon niin onnellinen ettei oo yhtään mitään suunnitelmia viikonlopuksi... ja se olkoon mun viikonloppusuunitelma... ollut niin menoa ja meninkiä ja tulevina viikonloppuina samaa luvassa niin ihana olla vaan möllötellä ja tehdä mitä huvittaa ilman sen suurempia suunnitelmia...

Siks mä lähenkin mökille = korven keskellä ja saa vaan olla + tehä mitä haluaa ^^

=)
 
Huomenna lasten kans junaan, yö kylään siskon luo ja lasten kans kesävaate shoppiluille :) Ihanaa! Lauantaina sitten vietetään kotiin päästyä laatuaikaa koko perhe, toivotaan että säät suosii.
 
Perjantaina mies iltaan asti töissä.

Lauantaina lapsi mummolaan yöksi ja itse siivoaan mökki kesäkuntoon, mies reissussa sen päivän.

Illalla n.23 aikaan kahdestaan kotiin, mies töihin sunnuntaina klo.11-20. Lapsi tulee kotiin joko ennen miehen töitä tai sen jälkeen.

Toivottavasti jälkeen

:whistle: :xmas: :saint:
 
Tänä iltana lähetään jo pitkän viikonlopun viettoon, ajetaan mökille ensin 540km ja ja vietetään siellä maanantai-iltaan asti aikaa. Tarkoitus olisi saada mökki taas kesäkuntoon, maalattua leikkimökki ja tehtyä vähän pihahommia.

Saa sitten nähdä meneekö vain lekotteluksi, miehen kanssa kun ollaan menossa ihan vaan kahdestaan :D
 

Yhteistyössä