Joko on uusi Karppinen-leipä maistettu?

ei ihan
Näkö ja perusmaku ok. siemeniäkin näkyy. Kuitumäärä ok.
Mutta - kumimainen syödä ja outo rasvainen (?) jälkimaku.
Kokeilu ei harmita mutta tuskin ostan toista kertaa.
 
"vieras"
Kokeilin, vaikken karppaaja olekaan. Ihan mautonta koko leipä, päällisiä saa laittaa urakalla. Kyllä tavan ruisleipä hakkaa tuon 6-0. Lisäksi Karppinen on todella kallista.
 
ok
[QUOTE="tinde";24343132]haukkukaa vaan, mutta mä olen laihtunut jo 2,5 kg ihan vaan pelkällä leivän vaihdolla... olen syönyt tuota siitä asti kun markkinoille tuli...[/QUOTE]

Hyvä sulle, mutta mulla ei ole tarvetta laihtua enkä tuosta leivästä tykännyt..
 
el_capitan
Itselläni huonoja kokemuksia kyseisestä leivästä. Päiväys leivässä on 20.9. ja koko leipä oli homeessa jo 18.9.
P-veljellä oli aivan sama juttu, leipä vetäs homeet ylle kaksi päivää ennen viimeistä käyttöpäivää.
 
"sally"
Itselläni huonoja kokemuksia kyseisestä leivästä. Päiväys leivässä on 20.9. ja koko leipä oli homeessa jo 18.9.
P-veljellä oli aivan sama juttu, leipä vetäs homeet ylle kaksi päivää ennen viimeistä käyttöpäivää.
ohoh.... :O aika jännää. Ite tykkään tuosta leivästä ja laitan paketin heti pakastimeen kun oon ostanu, ja sieltä otan tarpeen mukaan. Täytyypä olla kaupassa vielä tarkempana että ostaa mahdollisimman tuoretta leipää.
 
Itselläni huonoja kokemuksia kyseisestä leivästä. Päiväys leivässä on 20.9. ja koko leipä oli homeessa jo 18.9.
P-veljellä oli aivan sama juttu, leipä vetäs homeet ylle kaksi päivää ennen viimeistä käyttöpäivää.
No mut sehän tarkottaa, että ainakaan ei oo työnnetty täyteen lisäianeita ja säilöntäaineita, vai :D

Mun mielestä ei maistunu mitenkään erikoiselta, mut jäi siihen pussiin se kokeilu. Pidän enemmän ihan rehellisestä ruisleivästä :p
 
el_capitan
Itselläni huonoja kokemuksia kyseisestä leivästä. Päiväys leivässä on 20.9. ja koko leipä oli homeessa jo 18.9.
P-veljellä oli aivan sama juttu, leipä vetäs homeet ylle kaksi päivää ennen viimeistä käyttöpäivää.
Kannattaa tosiaan olla tarkkana, veljeni osti samaa leipää 16.9. ja hometta oli 18.9. Parasta ennen-päiväys oli 19.9.
Voi olla että Leppävaaran Sellon Prismassa oli vain pilaantunut erä.
 

Yhteistyössä