Joko on laskiaispullat tehty? Mitä täytteenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herrrrrkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leivon just, eka pellillinen pullia menee kohta uuniin. Täytteenä paras on mantelimassa ja kermavaahto, mutta kyllä mä niitä hillonkin kanssa syön. Hillon pitää kyllä olla itsetehtyä mansikkahilloa.

pullat on kohoamassa.Tänään syödään pullat.Huomenna en ehdi leipomaan.Ei kai tuolla kenellekkään ole merkitystä, jos tänään syödään laskiais jutut.tyttöjen kaveri on myös kylässä ja sikälikin oli kiva leipoa tänään, niin hänkin pääsi mukaan leipomaan.
paras täyte mansikkahillo.Mantelimassaa inhoan

Mä tossa muutama tunti sitten rupesin paistamaan pullia kun vieraitakin on tulossa myöhemmin, onnistuin sitten joka ikisen pullan polttamaan mustaksi, oli siinä sivussa pojan ruoka-aika jne... joten jäljellä olis hilloa ja kermavaahtoa :/
Enkä viiti mennä kattomaan saako lähikaupasta semmosia pakastepulliakaan jotka vois täyttää.

Mulla on pakastimessa Eldorado- tai Pirkka- pakastepullia (en muista kumpia) :D . Niitä ajattelin laittaa huomenna uuniin ja sitten vaan vatkata kermaa ja laittaa hilloa väliin. Hillokin on kaupasta ostettua. En taida jaksaa kaivaa pakstimesta omaa mansikkahilloa kun ne on siellä kaikkein alimpana.
Syödään miehen kanssa ehkä yhdet tai kahdet pullat. Poika syö mitä luultavimmin pelkät kermavaahdot välistä.

Ensin tässä lasten kanssa pihalle, sitten LEIVOTAAN PULLAA ja sitten saunotaan ja otetaan muutenkin rennosti loppulauantai...
Lapset nukkuun ajoissa ja ehditään olla miehen kanssa kahden kainalokkain... :heart:

Laskiaispullien väliin laitetaan hilloa ja kermavaahtoa... :p

Yhteistyössä