miehen kanssa keskusteltii et jos saadaan lapsi/a

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
et mikä tulis nimeks... :whistle:
mulla on valmiit visiot sekä tytölle, että pojalle, mut mies ei lämpene ollenkaa :kieh: :'( :D
mä en suostu mihinkää sen perinnemattipetterijuhanianteromaijamariannajohanna-nimiin :kieh:

tästä tulee viel pulma :D
(ja tää on sit huumorilla tehty tää alotus)

koko nimiä en kerro ettette matki :D
mut pojasta tulis luka ja tytöstä fanny :heart:
mies haluais just tyyliin matin ja marjan :kieh:
yhdistä noi sit? luca matti ja fanny marja :laugh:

Meillä vähän samaa. Yksikään miehen ehdottama nimi ei kelpaa mulle. Eikä se tykkää minun ihanista nimi ehdotuksista. Kaiketi päästään yhteisymmärrykseen, aikaa 5kk.

heiheihie!! Mitä vikaa on Johanna nimessä.
Mä tykkään ainaki. Vahä pakko :P
Mun nimi on Katri Johanna ja mummi anto nimen ku äiti ei keksin :D
Kummalisin nimi minkä oon kuullu, tai ei se oikeesta oo kumma mutta jotenkin hassu, en miä tiiä, kuitenki, on KukkaMaaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Meilläkin on nimipulma, mulla olis liuta hyviä, mut ukolle hyvä jos kelpaa edes yks :kieh: Noo, aikaa on B)

:o :whistle:

Eks oo käyny klubilla?

Tulossa ei oo, lämmitellään vasta :laugh:

Juu, mut siis luulin jo et on pullat uunissa..suunnitelmista luin :D

Te nyt olisitte ollu ekoja jokka siitä tietäny olis! Juu ei, tää kuu täytyy ainakin harjotella vielä :D

Meilläkin on nimipulma, mulla olis liuta hyviä, mut ukolle hyvä jos kelpaa edes yks :kieh: Noo, aikaa on B)

Eks oo käyny klubilla?

Te nyt olisitte ollu ekoja jokka siitä tietäny olis! Juu ei, tää kuu täytyy ainakin harjotella vielä :D

Nooh, ahkeraa harjotuskuukautta sit vaan :D

Eks oo käyny klubilla?

Nooh, ahkeraa harjotuskuukautta sit vaan :D

:laugh: Niimpä!

Meidän ystäväpariskunnalla oli aikoinaan sama ongelma. Nainen halusi kauniita kansainvälisiä nimiä esim Olivia, Madeleine, Bella, Natalie jne. Mies taas halusi tavallisia suomalaisia esim Henna, Eija, Jonna. Niille meinas jo ero tulla, kun tuli niin vakavia riitoja lapsen nimestä. No vaimo sitten sai valita tytöle etunimet, koska lapselle tuli miehen sukunimi.

meillä samaa pulmaa, tosin nimi tarvis saada päätettyä ennen syyskuuta!Mulla yks ihana tytön nimi mistä tykkäisin hirveesti ja miehelle se ei sitten kelpaa, ei millään!Halutaan kyllä molemmat semmonen harvinaisempi nimi mut yhteisymmärrykseen ei päästä..ja pojan nimiä ei löydy mun mieleen lainkaan!on tää vaikeeta...

Meillä mies ei sanonu ensin mitään, mut aloin ehdottelemaan tuli koko ajan vaan "ei, no EI".. tehtiin sit niin, että mä listasin nimiä joita voisi ajatella tytölle (niitä oli muuten monta) ja sit mies niistä valitsi etunimen. Mä päätin sit toiset nimet yksikseni... eli tavallaan mies päätti, mutta mun vaihtoehdoista ;) :whistle:

mun kissa on Luka =) lasten nimien pähkääminen onkin sitten vaikeampaa, no raskaus vasta alussa, mutta mun mielestä tytöille on paljon enempi kivoja nimiä kuin pojille, mun poikanimi lista on megalyhyt..hö hö.. :ashamed:
mutta ehkä se nimi sieltä sitten löytyy... :D