Joko on lapsilisät tuhlattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osittain joo. Menin kauppaan, tein megasuuret ruokaostokset (120?) ja muistutin toki kassatätiä, että HUOM! Näistä mun ostoksista maksan sitte niillä lapsilisillä vain puolet, loput maksan sillä tililläni makaavalla "muulla rahalla."

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei vielä. Mut aattelin et jos sitä käväsis kattomassa CM Seppälän poistomyynnistä löytyskö rintsikat :whistle: Mutta ei siihen siis kaikki rahat mee.

Siis sä käytyä LAPSIlisiä OMIIN menoihis? Törkeetä :D

:ashamed: :'( :ashamed:
On mulla tilillä kyllä omaakin rahaa, mistäs mä nyt sitten tiedän kumman rahoista ne rahat sitten velotetaan ;) :D

Malmilla (Helsinki) oli jossain ostoskeskuksessa alepäivät. Lindexillä sai -30% aleen kaikista normaalihintaisista vaatteista. Pojalle tuli ostettua kuteita. Lisäksi ostin Bamse sadetakin ja kurahousut maksoi alessa 10?/kpl ja kumpparit 5?/pari. En nyt ihan saanu koko satasta menemään ;)

Ei vielä. Mut aattelin et jos sitä käväsis kattomassa CM Seppälän poistomyynnistä löytyskö rintsikat :whistle: Mutta ei siihen siis kaikki rahat mee.

Tissit on lapsia varten! Ne ne on venyttäneetkin niin kyllä kuuluu saada lapsilisistä tissinpitelimetkin!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Tissit on lapsia varten! Ne ne on venyttäneetkin niin kyllä kuuluu saada lapsilisistä tissinpitelimetkin!

Kiiiiiitos :hug: :laugh:

Meillä ei varsinaisesti käytetä juuri noita lapsilisiä vain lastenjuttuihin, kun hankin niille niin paljon muulloinkin kaikkee.. Mutta tänään kyllä meni lastenjuttuihin (jos lasketaan vaipat mukaan) reilu 100,? että kai niin kuin puolet on käytetty. Lapsiin. Tosin tässä kuussa jo sotanut noin 200,-? vaatteita ym ym..

Yhteistyössä