Joko ollut;Mitä lasissa/tölkissä??

"Vilukissa"
En ole koskaan käyhyt yksin pyörähtämässä missään, ja rahaakaan ei oikeen ole ylimääristä, joten (taas vaihteeksi) tulee vietettyä ilta palstan (ja MavGtýverin) kanssa. :)
:) - sä aattelit niin kuin ottaa nyt varman päälle ja juopua palstan tarjoamasta takuuvarmasta viihteestä - oikein :). Sitten vain kannat kattoon - kippis! - ja lauantai- illan huumaa :)!
 
[QUOTE="Vilukissa";24059674]:) - sä aattelit niin kuin ottaa nyt varman päälle ja juopua palstan tarjoamasta takuuvarmasta viihteestä - oikein :). Sitten vain kannat kattoon - kippis! - ja lauantai- illan huumaa :)![/QUOTE]

*liittyy seuraan samalla Novaa kuunnellen* Kippis :D
 
[QUOTE="Vilukissa";24059674]:) - sä aattelit niin kuin ottaa nyt varman päälle ja juopua palstan tarjoamasta takuuvarmasta viihteestä - oikein :). Sitten vain kannat kattoon - kippis! - ja lauantai- illan huumaa :)![/QUOTE]

Kyllä. Tausta musiikkina mulla on Kaksio (älkäkä kysykö miksi ihmeessä) joten saatan pari tanssiliikettä heittääkin. :)

Tää palstailu on ihan kivaa, oli kännissä tai ei. Toivottavasti tätä Mitäs nyt -osiota ei jaeta niin kuin Suomi24:nen aikanaan jaettiin moneen eri osioon. Silloin palsta hiljenesi ja paljon.
 
"Vilukissa"
Kyllä. Tausta musiikkina mulla on Kaksio (älkäkä kysykö miksi ihmeessä) joten saatan pari tanssiliikettä heittääkin. :)

Tää palstailu on ihan kivaa, oli kännissä tai ei. Toivottavasti tätä Mitäs nyt -osiota ei jaeta niin kuin Suomi24:nen aikanaan jaettiin moneen eri osioon. Silloin palsta hiljenesi ja paljon.
No niin, mattoa vaan rullalle ettet tanssin tiimellyksessä siihen kompastu ja sitten annat vaan rytmin viedä :)!

Ja osuit ihan naulan kantaan, että palstailu on kivaa - olipa sitten simassa tai ei. Eikä tätä tarttis todellakaan mennä muuttamaan mitenkään, antaa kaikkien kukkasten kukkia rauhassa... Oikein letkeetä iltaa - ja - kippis! - MUKSU1 sinullekin :wave: :)!
 
[QUOTE="Vilukissa";24059764]No niin, mattoa vaan rullalle ettet tanssin tiimellyksessä siihen kompastu ja sitten annat vaan rytmin viedä :)!

Ja osuit ihan naulan kantaan, että palstailu on kivaa - olipa sitten simassa tai ei. Eikä tätä tarttis todellakaan mennä muuttamaan mitenkään, antaa kaikkien kukkasten kukkia rauhassa... Oikein letkeetä iltaa - ja - kippis! - MUKSU1 sinullekin :wave: :)![/QUOTE]

Se on jo rullalla kun olen koittanut matkia muutaman fiftari mekon kaavoja mitä tällä palstalla on näkynyt. :) *heittää muutaman tanssi liikkeen vapaalla lattialla*
 
"Vilukissa"
Se on jo rullalla kun olen koittanut matkia muutaman fiftari mekon kaavoja mitä tällä palstalla on näkynyt. :) *heittää muutaman tanssi liikkeen vapaalla lattialla*
Herttinen :) - sua on sitten siunattu mielettömällä kyvyllä; osaat lukea ompelukaavoja ja vielä säveltää niitä :O...mä oon aidosti oikeesti kateellinen tommoisesta taidosta :snotty:... Mä en varmaan sais ompelukoneella yhtään mitään aikaiseksi, tosin en edes semmoista nykyään omistakaan, joten...:D
 
[QUOTE="Vilukissa";24059909]Herttinen :) - sua on sitten siunattu mielettömällä kyvyllä; osaat lukea ompelukaavoja ja vielä säveltää niitä :O...mä oon aidosti oikeesti kateellinen tommoisesta taidosta :snotty:... Mä en varmaan sais ompelukoneella yhtään mitään aikaiseksi, tosin en edes semmoista nykyään omistakaan, joten...:D[/QUOTE]

Oikeestaan, mun on täytynyt itse piirtää kaavat (ja se on nyt vähän tyssännyt juuri sen itse piirtämisen takia). Eilen bongasin muutaman fiftari mekon jonka haluaisin, joten niitten pohjalta aattelin tehdä eka harjoitusmekon niistä kankaista mitä omistan, ja sitten kun kaavat toimii ja harjoitusmekko onnistuu, niin teen sen fiftarimekon.

Oon kateellinen kaverilleni joka on käynyt pukuompelijakoulun ja se osaa tehdä vaikka mitä. Osaan mäkin jotain peruskoulupohjalta, mutta mun projekteissa menee päiviä, kun mun pukuompelijakaveri tekee kaiken muutamassa tunnissa.. :)
 

Yhteistyössä