Joko olet ostanut lapsellesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän pojalla oli viimeksi Ecco gore texit, jotka koin huomattavasti parempina kuin Vikingin vastaavat.

Toivottavasti viimevuotinen haalari mahtuisi vielä, oli nimittäin niin rumia noi tämän vuotiset reimat ja remut.

Mä annan välipalan tolle kirpulle ja lähden prismaan katsomaan sitä remua ja siellä on myös lassien pukuja. Ei nyt mitenkään erityisen sieviltä kuvista näyttäneet. Muistin muuten just, että missä myytiinkään Tufferin haalareita?Ne on yleensä nättejä ja kohtuu edullisia??Tietääkö kukaan, olisko ollu Ellos?

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mä annan välipalan tolle kirpulle ja lähden prismaan katsomaan sitä remua ja siellä on myös lassien pukuja. Ei nyt mitenkään erityisen sieviltä kuvista näyttäneet. Muistin muuten just, että missä myytiinkään Tufferin haalareita?Ne on yleensä nättejä ja kohtuu edullisia??Tietääkö kukaan, olisko ollu Ellos?

Elloksella juu.

niin oletteko itse kokeilleet koskaan kuomia? ja kuomilla tarkoitan tässä yhteydessä niitä perus putkivarsisaappaaita.
Ostin nimittäin itselleni viime talvena kuomat käteviksi pihakengiksi ja totesin ne järkyttävän huonoiksi jalassa! Katselkaapa vaikka ympärillenne; lapsi jolla on kuomat laahustaa, lapsi jolla on kunnolliset tukevat kengät kävelee.

Lopuksi avaan sateenvarjon...

ostin taas H&M:ltä. Ne olleet meillä ainoita, jotka oikeasti kestävät. Lassie- ja Reimateceissä eivät ole kankaat kestäneet meidän poikien käytössä. Pitäisi olla jotain tosi kestävää, corduraa (?) tms, jotta kalliimman puvun suostuisin ostamaan.

En ole.En jaksa stressata asiasta vielä ;)
Viime syksynä tein sen virheen,että ostin Ticketin jo syyskuussa.
Talvi oli tosi lauha ja puku jäi vähälle käytölle,harmitti.
Katotaan nyt tarvitseeko toppavaatteita lainkaan...

Missäpäin on toppahaalarit jo myynnissä? Kun ite kävin täällä rintamäessä ja heille tulee vasta syyskuun puolen välin jälkeen pukuja. Halpahallis oli jotain yksittäisiä lassietecin pukuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Missäpäin on toppahaalarit jo myynnissä? Kun ite kävin täällä rintamäessä ja heille tulee vasta syyskuun puolen välin jälkeen pukuja. Halpahallis oli jotain yksittäisiä lassietecin pukuja.

Täällä pk-seudulla on jo topat esillä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuvuodesta ostettiin, Lassien haalareita meillä lapset käyttävät sillä haalari pelittää hyvin ja on lämmin, eikä hinta huimaa päätä.

Kengistä käytetään Kuomia. Ja kun on loskakelit, niin kumisaappaita.

Samalla linjalla täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Juu, remu travalle haalari on ja 2-os. lindexin toppapuku. Molemmat tosi siistejä käytettyjä ja mun mielestä nätempiä,ku mitä tän vuoden uusia on kaupoissa nähny. Viking goretexit ostan käytettynä ja sit uudet kuomat viel.

Paljon maksoi lindexillä 2-osaiset puvut?

Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen:
niin oletteko itse kokeilleet koskaan kuomia? ja kuomilla tarkoitan tässä yhteydessä niitä perus putkivarsisaappaaita.
Ostin nimittäin itselleni viime talvena kuomat käteviksi pihakengiksi ja totesin ne järkyttävän huonoiksi jalassa! Katselkaapa vaikka ympärillenne; lapsi jolla on kuomat laahustaa, lapsi jolla on kunnolliset tukevat kengät kävelee.

Ai, minä en ole tätä huomannu ja suurimmalla osalla täälläpäin on kuomat. Kerhoissakin kun katsoo, niin niitähän väellä on pilvinpimein että tarkasti saa omansa nimikoida ettei mene sekaisin. Tosin, mä suosin kuoman crosser:ia, huomattavasti tukevampi jalassa.

"Meillä" ;) laitettiin topat vkonloppuna esille varastosta.

Lastenvaateliikkeissä täälläpäin on ollut jo jonkun aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

"Meillä" ;) laitettiin topat vkonloppuna esille varastosta.

Lastenvaateliikkeissä täälläpäin on ollut jo jonkun aikaa.

Omituista, mikseihän täällä jo ole |O Ja kun olisin kerrankin ajoissa asialla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen:

Juu oon kokeillu,pojat tykkäävät käyttää ja eivät todellaka LAAHUSTA kuomat jalassa.meillä on ja tulee oleen kuomia koska ovat parhaimmat pakkas kelin kengät..ikinä ei enää tule esim goretex kenkiä..ihan hirveitä..

Just kaivoin syysvaatteita kaapista ja meinaan sovittaa talvivaatteita tuossa viikonlopun aikana varmaan. Luulen/toivon että viime vuotinen Muumi-haalari menisi esikoiselle vielä. =) Kuopukselle täytyy kyllä ostaa koska äp-haalari varmaan ihan liian suuri. =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
ostin taas H&M:ltä. Ne olleet meillä ainoita, jotka oikeasti kestävät. Lassie- ja Reimateceissä eivät ole kankaat kestäneet meidän poikien käytössä. Pitäisi olla jotain tosi kestävää, corduraa (?) tms, jotta kalliimman puvun suostuisin ostamaan.

Meillä meni h&m puvut parissa kuukaudessa ihan sököksi.

En ole edes välikausivarusteita ostanut :( saati sitten topiksia .
Viikonloppuna olisi shoppailut edessä :)
Ticket to heaven tai Legon tai P.O.P:n talvihaalarit riippuu ihan väreistä ja malleista.
Kengät joko viking goretex tai columbian vastaavat .

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljon ne eccon kengät maksaa ja onko goret?

meiän eccon goret makso 105?, "saapasmalli"

Sokoksella on eccot kanta-asiakastarjouksessa ensi kuussa. Mitäs ne nyt maksoivat 60-70e. Ajattelin ostaa...

Meillä on viime vuotinen Lennen puku ja toiseksi ostin äsken -20% tarjouksesta Legon kaksiosaisen.

Jonathanin oranssin tähti puvun ostan, siihen samalla pipon ja rukkaset Jonathanilta.
Kengät on Kuomat ja jotkut goret? Hinta laatu suhde pelaa miusta näissä vaatteissa

En todellakaan aio ostaa haalaria ennen kuin sille tulee tarvetta. Ärsyttää, kun keväällä osti lapselle paljon kivoja kesävaatteita ja niille ei ollutkaan käyttöä.

Yhteistyössä