Joko olet ostanut lapsellesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostettu on reimatecit kummallekin. Ostin sen mikä ulkonäöllisesti eniten miellytti.

Lisäksi molemmille on kakkospuvut, remut. Pienepi sai isomman vanhan ja isommalle löysin kirpparilta 7 eurolla.

Lisäksi takki+housupuvut löytyy, pienemmällä isomman vanha ja isommalla lahjaksi saatu takki ja viime talven alesta ostetut housut.

Kengät ostin myös viime talven alesta: lassietecit ja jotkin karvasaappaat isommalle ja pienemmälle tepsut ja goret. Näyttää siltä, että kootkin onnistin ottamaan ihan nappiin. :)

*muoks* Ja reimat on viime talven mallistoa, alesta löysin ne vastikään, olivat puoleen hintaan. :)

Käytiin pikapikaa siellä Prismassa..ei kyllä ollut sieviä haalareita. Ja ai niin, Remuista oli jo loppunut meidän tytön koko kokonaan!Miettikää elokuussa. Niitä voi kuulemma tulla lisää vielä, niin se tyttö siinä vaateosastolla epäili. Mutta ei oikein löytynyt mitään. Kamalan ruman värisiä kaikki. Ja yhtä kokeiltiin, oli semmoinen ihan halpahaalari, en muista merkkiä, mutta tyttö näytti ihan tikku-ukolta se päällä...ei taipunut mihinkään suuntaan! Kenkiä ei vielä oikein ollut. Joten syksymmäksi taitaa ostokset jäädä, tai sitten tilaan jostain...ehkä helpompaa niin. Jää bonukset sitten johonkin muuhun :)

Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen:
niin oletteko itse kokeilleet koskaan kuomia? ja kuomilla tarkoitan tässä yhteydessä niitä perus putkivarsisaappaaita.
Ostin nimittäin itselleni viime talvena kuomat käteviksi pihakengiksi ja totesin ne järkyttävän huonoiksi jalassa! Katselkaapa vaikka ympärillenne; lapsi jolla on kuomat laahustaa, lapsi jolla on kunnolliset tukevat kengät kävelee.

Lopuksi avaan sateenvarjon...

Olen kokeillut,ja omistan sellaiset itsekin. mainiot kengät pihalla ja lenkilläkin.Lisäksi omsitan kuoman nauha-ja tarravatiset nilkkurit.

Pojalle ostin huutiksesta käytettynä reima tec haalarin ja takin, tytöllä on isoveljen vanha reima tec joka ollu täs välissä siskon tytölläki. Neidille on kuomat ja edelleen isoveljen vanhat eccot pojalle ostin alesta jotku goret. Eli vaatteet aikalailla hommattu jo tai ehkä vielä pitää ostaa tytölle takki ja housut ja pojalle housut myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Fruity:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Juu, remu travalle haalari on ja 2-os. lindexin toppapuku. Molemmat tosi siistejä käytettyjä ja mun mielestä nätempiä,ku mitä tän vuoden uusia on kaupoissa nähny. Viking goretexit ostan käytettynä ja sit uudet kuomat viel.

Paljon maksoi lindexillä 2-osaiset puvut?

No siel myydään tietty housut ja takki erikseen, en tarkkaa muista,mut noin 50-60 euroa nekin ois tehny. Eikä ollu mitään sieviä mun mielestä.

Meillä hankittu molemmille muksuille reimatecit. Ostin jo viime keväänä, joten ne saavat kelvata. Jos nyt hankkisin. niin ehdottomasti ostaisin Legon vaatteet kummallekin. Mutta ensi talveksi sitten.
Ja kengät lupasi mummu hankkia, luulen, että eccot varmaan hankitaan. Katsoo nyt, mitä mummu meinaa..

Pojalle kirpparilta pari toppatakkia. Haalareina menee alkutalven vielä viime talven Lassietec ja sitten on kirpparilta ostettuna odottamassa kokoa isompi Lennen haalari, sekä Lassien (alaosa kurakangasta) haalari. Niin ja sitten vielä Prismasta toppahousut. Pitäisi varmaan riittää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuvuodesta ostettiin, Lassien haalareita meillä lapset käyttävät sillä haalari pelittää hyvin ja on lämmin, eikä hinta huimaa päätä.

Kengistä käytetään Kuomia. Ja kun on loskakelit, niin kumisaappaita.

Meille kans tulee Lassien haalarit lapsille kunhan Cittarissa on taas Mammutti-markkinat niin siellä varmaan taas tarjouksessa. Ja kuomat myös.

Meillä käytetään myös näitä.

Yhteistyössä