Joko ikkunassasi loistaa..?

Aivan kuten viime vuonna näköjään, kaivelin taas joulukalenterin esiin varastosta ja löysin myös jouluvalot :xmas: Pari kynttelikköä laitoin ikkunoihin, mutta sen jouluisempia en vielä tohtinut vesisateeseen laittaa. Kalenteriin ostin kasan tilpehööriä ja tarroja tiimarista. Tänä iltana "tonttu" täyttää luukut =)
 
Eilen kaivelin kellarista muutamat jouluvalot ja nyt loistaa keittiössä perinteinen kynttelikkö :xmas:

Olipa ihana ilta! Täällä oli joulunavaus tänään ja kas kummaa, 40 minunttia ennen alkua alkoi sataa lunta :xmas: :heart: Nyt onkin taas niin kaunista ja jouluista =)
 
Ikkunoissa on pojan kanssa väsäämät joulutontut ja valot laitoimme ulos ja keittiön ikkunaan ja yhdet olis tarkoitus laittaa pojan makkariin partsille.
Meillä kanssa jouduttiin uusimaan jouluvalot, kun olivat hiirulaiset tehneet tuhojaan.
Tapamme mukaan laitamme valot loistamaan 1.12
 
Ei oo,ei tuu, eikä tilata...

Mulla oli viime vuonna semmoset jääpuikot tossa kuistin katonreunassa ja terassilla samoin vaan kun tuuli tuli aja vei mennessään puikot...johdot vaan jäi jäljelle...

Uusia en kyllä tänävuonna osta
 
Lyhdyt olen laittanut terassille roikkumaan niissä polttelen jo kynttilöitä. Joulukynttelikön ja muut jouluvalot ikkunoihin laitan vasta 1. adeventtina.

Ovikoristeenkin jo laitoin mutta se ei ole jouluinen vaan siinä on risuissa punatulkkuja ja punaisia marjoja.
 
Aika hauska juttu, mutta muistan tämän aloituksen viime vuodelta, ihan sanalleen oikein muistin otsakkeen =)

Ei ole mulla vielä mitään muuta kuin ulkolyhtyjä, joita niitäkin poltan vain lähinnä pe-su-iltoina. Tänään on miehen businessvieras käymässä, joten ulos voiskin käydä nakkaamassa muutamat tulet.

Sähköiset jutut tulee sit varmaan joulukuun alkuun mennessä :xmas:
 
Pitkällepä luin ketjua kun ajattelin jo ettei voi olla totta!!!! Sitten huomasin viimevuoden päivät.... että kylläpä tuo ajankohta on ainakin itselläni aika paljon myöhemmin. Tuikkuja tietysti poltellaan ja joskus laitan ihanaia tuoksuja palaan. Lapsetkin pysähtyneet tunnelmaan ja tuumineet että ihan jouluinen olo.
 
minä levitin viime viikolla koko joulurepertuaarin esiin, tosin kuusta vaille vielä :'( pois kyllä otan heti loppiaisen jälkeen. Tosin pojan huoneen lumiukot ja hiutaleet ikkunoissa saa olla keväänkorvalle asti ja sit vasta uudet jutut ikkunaan.
Nii ja meillä ei kyllä ole mitään jouluisia tekstiilejä, ei edes omisteta. Hiukan olis harkinnassa, et jos jo tänä vuonna sais vaikka kivat jouluiset verhot hankittua.
 

Yhteistyössä