Joko Atrian mainosta on puitu täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101610435807_uu.shtml

Siis aivan käsittämättömän typerää tehdä jotain valituksia tuosta. Mä en itse asiassa edes tiedä voinko mä yrittää keskustella asiasta kun ärsyttää niin paljon taas tämä turhasta vaahtoaminen :headwall:

Ai se missä vanha nainen haaveilee nuoresta pojasta? Mitähän pahaa siinä on hitto, katotaan vaan niin ne valittajat on jotain 60+ läskimahaukkoja jotka pelkää, että emännät haaveilee nuoresta klopista. Mitä se auttaa valittaa jostain mainoksesta kun niinhän se menee joka tapauksessa, oli mainosta tai ei. Naiset haaveilee niistä nuorista uroista omien vanhojen kurppiensa sijaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Olihan se kieltämättä hieman 'yllättävä', mutta en mä nyt silti siitä ärsyyntynyt.

Niin, se kun on kuulemma vastenmielinen, oksettava ja moraaliton :/ Mä en oikeesti käsitä mihin tämä maailma on menossa.

Mainoksessa esitetään kiihkeitä katkelmia naisen ja häntä selvästi nuoremman miehen suhteesta. Palautteessa mainosta on moitittu moraalittomaksi ja seksistiseksi, ja siinä esiintyvää miehen on luonnehdittu näyttävän lähes alaikäiseltä naisen rinnalla.

Toisaalta mainosta on puolustettu humoristisena ja tarinaltaan hyvänä.

Suomen Kuvalehden mukaan sekä Mainonnan Eettinen Neuvosto (MEN) ja Kuluttajavirasto ovat saaneet valituksia mainoksesta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101410423853_uu.shtml

Tossa siis lyhyesti mistä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se siinä nuoresta haaveillu vaan muisteli omaa nuoruuttaan!!!

Oi kun olet kiltti.

Mulle ei tullut mieleenkään että olisi muistellut omaa nuoruuttaan :ashamed:
Se halus tuoretta vanhan sijaan.
Ja mua se mainos kyllä ärsyttää.

Miksi?

Oi kun olet kiltti.

Mut miks 40v nainen ei sais haluta 27v miestä??????? Sit se on sun mielestä hyväksyttävää jos se oli pelkkää muistelua... Vanhanaikaista ajattelua taas joillakin...

Oi kun olet kiltti.

mitä väärää haaveilussa on? :D sehän vaan piristää mieltä.. aah, naapurissa muuten asuu ihan nuori mies ;) tosi kuuma

Mua ärsyttää ihmiset jotka ärsyyntyy siitä mainoksesta. Onpahan törkeää ettei 40+ nainen saisi tapailla nuorempaa miestä. Samaan aikaan mm. Afganistanissa 4 - 8 vuotiaita tyttöjä naitetaan 70 vuotiaille rikkaille miehille seksileluiksi eikä kukaan nosta ikinä palstalla äläkkää.

Itse olen naimisissa 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja varmaan jonkun mielestä sekin on väärin ja suhteemme on sairas ja minua käytetään hyväksi. *MURRR

Ihmiset ärsyyntyvät VÄÄRISTÄ asiosta. Hei nostakaa haloo niistä pedofiili-avioliitoista mitä muslimimaissa suositaan? Älkää nyt hyvät naiset ja miehet itkekö sitä että hyvännäköinen 40v suomalainen nainen deittaisi 27v kundia ( oletetusti mainoksen mukaan ) .

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oi kun olet kiltti.

Miksi?

En tiedä.

Mun mielestä tuolla ei ole mitään tekemistä sen ruoan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oi kun olet kiltti.

Miksi?

En tiedä.

Mun mielestä tuolla ei ole mitään tekemistä sen ruoan kanssa.

Aika harvalla mainoksella nykyaikana on mitään tekemistä sen mainostettavan kohteen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Mua ärsyttää ihmiset jotka ärsyyntyy siitä mainoksesta. Onpahan törkeää ettei 40+ nainen saisi tapailla nuorempaa miestä. Samaan aikaan mm. Afganistanissa 4 - 8 vuotiaita tyttöjä naitetaan 70 vuotiaille rikkaille miehille seksileluiksi eikä kukaan nosta ikinä palstalla äläkkää.

Itse olen naimisissa 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja varmaan jonkun mielestä sekin on väärin ja suhteemme on sairas ja minua käytetään hyväksi. *MURRR

Ihmiset ärsyyntyvät VÄÄRISTÄ asiosta. Hei nostakaa haloo niistä pedofiili-avioliitoista mitä muslimimaissa suositaan? Älkää nyt hyvät naiset ja miehet itkekö sitä että hyvännäköinen 40v suomalainen nainen deittaisi 27v kundia ( oletetusti mainoksen mukaan ) .

joo, totta. ja vaikkei täällä suomessa alaikäisiin sekaantuminen olekkaan laillista, niin siitä saatavat tuomiot on kyllä niin naurettavia, ettei ne pedareita pelota. nostetaan älämölö! :kieh: :attn:

Semmost se on,mua ei ärsytä yhtään mutta mä olenki just niinkuin tuo mainoksen nainen,pidän nuoremmista miehistä.
Tunnen montaki miestä joilla on itteensä kakskytvuotta nuorempi nainen,ei sitä kukaan kauhistele mut annas olla jos nelikymppisellä naisella onki nuorempi mies ni johan ollaan huutamassa pedofiiliksi ja pahiten huutaa toiset naiset.
Kateellisten panettelua sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Entä jos siinä olisikin vanha ukko ja ihan nuori nainen? Olisiko se silti hauska?

tää asetelmahan oli siinä dna:n partiomainoksessa, ja siitähän nousi älämölö.

Tuossa Atrian mainoksessa oli selvästi 2 aikuista ihmistä...dna:n mainoksessa ne tytöt olivat partiolaisia letteineen päivineen, jolloin ennemmin heistä sai sen käsityksen että olisivat olleet jopa alaikäisiä, kuin tuon kohutun Puuma-mainoksen pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Entä jos siinä olisikin vanha ukko ja ihan nuori nainen? Olisiko se silti hauska?

tää asetelmahan oli siinä dna:n partiomainoksessa, ja siitähän nousi älämölö.

Tuossa Atrian mainoksessa oli selvästi 2 aikuista ihmistä...dna:n mainoksessa ne tytöt olivat partiolaisia letteineen päivineen, jolloin ennemmin heistä sai sen käsityksen että olisivat olleet jopa alaikäisiä, kuin tuon kohutun Puuma-mainoksen pojan.

No se DNA olikin sellaine Benny Hill tyyppinen. Se meni ihan överiksi. Ja överiksi pistäminen kuuluu puhelinliittymämainoksiin.

Yhteistyössä