Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On todella mielenkiintoinen. Ei ole kyllä sattumaa tuo vyö.
Mulla tulee ainakin vaan mieleen että Bn sydän on särkynyt ja D lohduttaa (millä tavoin ja missä roolissa niin sitä en tietenkään voi tietää).
Mutta tottakai voi olla että ei sillä oo mitään sen kummempaa merkitystä kuin että B nyt vaan sattuu tykkäämään siitä vyöstä.

vierailija
Mulla tulee ainakin vaan mieleen että Bn sydän on särkynyt ja D lohduttaa (millä tavoin ja missä roolissa niin sitä en tietenkään voi tietää).
Mutta tottakai voi olla että ei sillä oo mitään sen kummempaa merkitystä kuin että B nyt vaan sattuu tykkäämään siitä vyöstä.
Minulle ei tule tälläinen mieleen yhtään, joksut lainailevat paljon keskenäänkin vaatteita, on voinut lainata D:ltä vyötä, jos se on sopinut esiintymisasuun, olihan se D myös meikannut Juren

vierailija
Tuli katseltua taas jotain lätkä-Kärtsä-matskuja ja itse en havaitse missään niissäkään sitä outoa katsetta, jonka näen Tallinnan ja Kultsan bäkkärimatskuissa. Ts. itse en ole ainakaan toistaiseksi havainnut sitä missään materiaalissa, jossa ei ole Bojan mukana. Ja kiinnostaa, jos joku muu Kärtsän silmiin huomiota kiinnittänyt huomasi sen muuallakin viime aikoina. Itselleni tuo on hyvin olennainen pala spekulaatiopalapeliä.

vierailija
Tuli katseltua taas jotain lätkä-Kärtsä-matskuja ja itse en havaitse missään niissäkään sitä outoa katsetta, jonka näen Tallinnan ja Kultsan bäkkärimatskuissa. Ts. itse en ole ainakaan toistaiseksi havainnut sitä missään materiaalissa, jossa ei ole Bojan mukana. Ja kiinnostaa, jos joku muu Kärtsän silmiin huomiota kiinnittänyt huomasi sen muuallakin viime aikoina. Itselleni tuo on hyvin olennainen pala spekulaatiopalapeliä.
Minä en ainakaan näe mitään outoa katsetta. Ehkä vähän ylitulkitset oman katseesi kautta nyt.

vierailija
Katseessa ei ole näkynyt mitään outoa, ihan ihmeellistä horinaa. Hyvinvoivan oloinen Kärppä viime aikoina.

vierailija
Mitäs hittoa tämänkin nyt pitäisi tarkoittaa. K ei voinut hypätä bussiin, kun ei ollut tilaa. Damon ei siellä ole ollut koko aikaa lattian alla piileksimässä, vaan liittyi mukaan nyt pariksi päiväksi, kun on tilaa. Realiteetit haltuun hei.
Kultsalla oli JOn lämppäri ja matkusti keikkabussissa. Jäi pois ja tilalle tuli Damon. Miten niin kahdeksi päiväksi. Nyt ovat Tanskassa. Ja matka jatkuu Ruotsiin. Damon edelleen mukana.

Yhteistyössä