vierailija
Awww tästä tuli mun lempi kuva kyl ihana Jance taustalla
Awww tästä tuli mun lempi kuva kyl ihana Jance taustalla
Todellakin häiritsi livessäKiva, että Nacekin pääsi vetämään bassosoolon, tosin B:n kuumat ketkuttelut vähän häiritsee keskittymistä itse asiaan.
Siis se B:n lantio eli ihan omaa elämäänsä eilen. Sellaisessa voimain tunnossa, ettei mitään rajaa. Mikähän määrä Ave Marioita tässä pitäisi laulaa, että kaikki umazane mislit tulisi sovitettua?Todellakin häiritsi livessä
On todella mielenkiintoinen. Ei ole kyllä sattumaa tuo vyö.Ok, kiitos! D on sit vissiin antanut ton vyön nyt lahjaksi B:lle, varmaan toi sen sinne Berliiniin mukanaan.
Mielenkiintonen yhdistelmä kyllä tänään kostopitsi ja tuo vyö.
Ylitulkinta liian kovilla täällä taas. Vyö on vain vyö ja paita on vain paita, huoh.On todella mielenkiintoinen. Ei ole kyllä sattumaa tuo vyö.
Mulla tulee ainakin vaan mieleen että Bn sydän on särkynyt ja D lohduttaa (millä tavoin ja missä roolissa niin sitä en tietenkään voi tietää).On todella mielenkiintoinen. Ei ole kyllä sattumaa tuo vyö.
Minulle ei tule tälläinen mieleen yhtään, joksut lainailevat paljon keskenäänkin vaatteita, on voinut lainata D:ltä vyötä, jos se on sopinut esiintymisasuun, olihan se D myös meikannut JurenMulla tulee ainakin vaan mieleen että Bn sydän on särkynyt ja D lohduttaa (millä tavoin ja missä roolissa niin sitä en tietenkään voi tietää).
Mutta tottakai voi olla että ei sillä oo mitään sen kummempaa merkitystä kuin että B nyt vaan sattuu tykkäämään siitä vyöstä.
No ei ollut, ihan samaa mitä ennenkin.Siis se B:n lantio eli ihan omaa elämäänsä eilen. Sellaisessa voimain tunnossa, ettei mitään rajaa. Mikähän määrä Ave Marioita tässä pitäisi laulaa, että kaikki umazane mislit tulisi sovitettua?
Ei ollut samanlaista paloa kun oikea kohde (Kärppy) puuttui.No ei ollut, ihan samaa mitä ennenkin.
No ei todellakaan ole.Ylitulkinta liian kovilla täällä taas. Vyö on vain vyö ja paita on vain paita, huoh.
Ilman perusteita tämä on ihan suoraa provokaatiota. Se paita on vain paita Boitsulle, ja fanit ovat sille antaneet lisämerkityksiä. Se vyö on vain vyö Boitsulle, ja jälleen fanit yrittävät antaa sille lisämerkityksiä. Koeta edes.No ei todellakaan ole.
Minä en ainakaan näe mitään outoa katsetta. Ehkä vähän ylitulkitset oman katseesi kautta nyt.Tuli katseltua taas jotain lätkä-Kärtsä-matskuja ja itse en havaitse missään niissäkään sitä outoa katsetta, jonka näen Tallinnan ja Kultsan bäkkärimatskuissa. Ts. itse en ole ainakaan toistaiseksi havainnut sitä missään materiaalissa, jossa ei ole Bojan mukana. Ja kiinnostaa, jos joku muu Kärtsän silmiin huomiota kiinnittänyt huomasi sen muuallakin viime aikoina. Itselleni tuo on hyvin olennainen pala spekulaatiopalapeliä.
Katseessa ei ole näkynyt mitään outoa, ihan ihmeellistä horinaa. Hyvinvoivan oloinen Kärppä viime aikoina.Tuli katseltua taas jotain lätkä-Kärtsä-matskuja ja itse en havaitse missään niissäkään sitä outoa katsetta, jonka näen Tallinnan ja Kultsan bäkkärimatskuissa. Ts. itse en ole ainakaan toistaiseksi havainnut sitä missään materiaalissa, jossa ei ole Bojan mukana. Ja kiinnostaa, jos joku muu Kärtsän silmiin huomiota kiinnittänyt huomasi sen muuallakin viime aikoina. Itselleni tuo on hyvin olennainen pala spekulaatiopalapeliä.
Se on ollut alusta lähtien selvä.Näköjään olikin D, ei K, joka siihen keikkabussiin hyppäsi.
Mitäs hittoa tämänkin nyt pitäisi tarkoittaa. K ei voinut hypätä bussiin, kun ei ollut tilaa. Damon ei siellä ole ollut koko aikaa lattian alla piileksimässä, vaan liittyi mukaan nyt pariksi päiväksi, kun on tilaa. Realiteetit haltuun hei.Se on ollut alusta lähtien selvä.
Kultsalla oli JOn lämppäri ja matkusti keikkabussissa. Jäi pois ja tilalle tuli Damon. Miten niin kahdeksi päiväksi. Nyt ovat Tanskassa. Ja matka jatkuu Ruotsiin. Damon edelleen mukana.Mitäs hittoa tämänkin nyt pitäisi tarkoittaa. K ei voinut hypätä bussiin, kun ei ollut tilaa. Damon ei siellä ole ollut koko aikaa lattian alla piileksimässä, vaan liittyi mukaan nyt pariksi päiväksi, kun on tilaa. Realiteetit haltuun hei.
Damon liittyi Saksassa mukaan, mitä sä sekoilet. Eikä sielläkään ollut bussissa ennen kuin Leipzigistä eteenpäin.Kultsalla oli JOn lämppäri ja matkusti keikkabussissa. Jäi pois ja tilalle tuli Damon. Miten niin kahdeksi päiväksi. Nyt ovat Tanskassa. Ja matka jatkuu Ruotsiin. Damon edelleen mukana.
Damon varmaan mukana vielä Ruotsissa ja Norjassa, mutta poistuu, kun JC palaa takaisin kiertueelle.Kultsalla oli JOn lämppäri ja matkusti keikkabussissa. Jäi pois ja tilalle tuli Damon. Miten niin kahdeksi päiväksi. Nyt ovat Tanskassa. Ja matka jatkuu Ruotsiin. Damon edelleen mukana.
Tässä twitterlinkki saatko tän auki?Millainen oli se postaus, mistä selviää että D oli keikkabussissa? Toisessa ketjussa oli joku tumppulinkki, joka ei avautunut mulla?
Ne kuvat olikin liian paljastavia. Mikä tarve esitellä itseään noin.Puutarhassa mietittiin että myös insta on voinut poistaa Damonin stoorin niitten kuvien perusteella
Ei ole Damon itse niissä kuvissa.Ne kuvat olikin liian paljastavia. Mikä tarve esitellä itseään noin.